×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار و تجلیل سرپرست بانک دی از مادر شهید والامقام حمیدرضا زارع

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در این دیدار که روز جمعه ۸ دی ماه انجام شد، ضمن تجلیل از مقام پدران و مادران شهدا گفت: پدران و مادران شهدا اسوه واقعی ایثار، صبر و گذشت هستند و کمترین وظیفه اخلاقی یکایک ما تجلیل و قدردانی از این عزیزان است. 

وی با اشاره به مأموریت بانک دی که خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، افزود: اکنون با گذشت سی و اندی سال از پایان جنگ تحمیلی، ایجاب می‌کند خدمات مناسب بیمه‌ای و درمانی مورد نیاز این قشر به خوبی تأمین شود. 

قیطاسی با اشاره به انتقال حقوق؛ حقوق‌بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران به بانک دی گفت: با تحقق این امر وظیفه مدیران و کارکنان این بانک در خدمت‌رسانی به این قشر عزیز سنگین‌تر از گذشته شده است و بانک دی با همت جمعی همکاران و در تعامل با واحدهای مختلف بنیاد شهید برنامه‌ها و محصولات ویژه‌ای برای آنها طراحی کرده است. 

در ابتدای این دیدار مادر شهید حمیدرضا زارع ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به بیان انتظارات خانواده معزز شهدا و ایثارگران از خدمات بانکی، درمانی و بیمه‌ای مورد نیاز این قشر پرداخت. 

گفتنی است حمیدرضا زارع که به عنوان نیروی داوطلب بسیجی به جنگ اعزام شده بود، در تیرماه سال ۶۷  در سن ۲۱ سالگی در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.