×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیگر ویندوز ۱۱ برای کاربران بدون اینترنت قابل دسترس نخواهد بود

در آخرین نسخه ویندوز ۱۱ پرو، مایکروسافت خاطرنشان کرد که اکنون این نسخه در اولین راه‌اندازی دستگاه به اتصال اینترنت نیاز دارد.

این شرکت بیان کرد: در آینده می‌توانید انتظار داشته باشید که حساب مایکروسافت برای آن مورد نیاز باشد.

دقیقا مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه زمانی تحت نسخه واقعی ویندوز ۱۱ ارائه می‌شود اما احتمالا در سال جاری میلادی خواهد بود بنابراین، اگر دستگاهی دارید که می‌خواهید ویندوز ۱۱ را کاملا آفلاین نصب کنید عجله نکنید و منتظر بمانید.

شاید در حال حاضر که بسیاری از خدمات روزانه ما به صورت آنلاین انجام می‌شود تعجب کنید که واقعا این مورد چه کسی را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما بدانید که همه اینترنت ندارند.

دیگر ویندوز ۱۱ برای کاربران بدون اینترنت قابل دسترس نخواهد بود

دسترسی به اینترنت در این نسخه می‌تواند تاثیر منفی بر کاربران در بخش‌هایی از جهان که به اینترنت قابل اعتماد دسترسی ندارند، داشته باشد همچنین بر متخصصان فناوری اطلاعات که دوست دارند کنترل کاملی بر دستگاه‌های خود در پایگاه‌های کاربری داشته باشند تاثیر خواهد گذاشت.

در حال حاضر اتصال به اینترنت برای این نسخه به کابوسی برای کاربران تبدیل شده است و جذابیت سیستم عامل را نیز محدود می‌کند.

این حرکت دیگری است که به مایکروسافت اجازه دسترسی بیشتری به داده‌ها می‌دهد البته بسیار منطقی اما به قیمت عدم راحتی برای تعداد زیادی از مردم است و قطعا افرادی هستند که به دلیل عدم دسترسی به اتصالات اینترنتی پایدار یا قابل اعتماد همچنان به کار با ویندوز ۱۰ ادامه خواهند داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.