×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئال-سیتی: در انتظار جذاب‌ترین بازی فصل!

 به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، رئال مادرید و منچسترسیتی امشب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه رئال برگزار خواهند کرد. 

این دو تیم در چند فصل اخیر بارها و بارها در لیگ قهرمانان روبروی یکدیگر قرار گرفتند و آخرین تقابل آنها مربوط به بازی فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی بود که با پیروزی پر گل ۱-۵ شاگردان پپ گواردیولا در مجموع دو بازی رفت و برگشت و صعودشان به فینال و در نهایت کسب عنوان قهرمانی همراه بود. 

رئال مادرید امشب در حالی در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی خواهد بود که این فصل عملکرد خوب و درخشانی را در لالیگا ارائه کرده و در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول این رقابت‌‎ها ایستاده است. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در این فصل تنها برابر یک تیم طعم شکست را تجربه کردند که اتلتیکو مادرید بود. این تیم موفق شد هم در لالیگا و هم در جام حذفی اسپانیا برابر رئال به پیروزی برسد اما هیچ تیم دیگری تا به حال موفق نشده است از سد رئال عبور کند که آماری درخشان برای آنها به حساب می‌آید. 

بحث لیگ قهرمانانان اروپا برای رئال مادرید همیشه متفاوت از هر رقابت دیگری بوده است و حالا انگیزه بالا برای انتقام گرفتن از سیتی پس از شکست سنگین و تلخ فصل گذشته هم اضافه شده که می‎‌تواند شرایط را برای بازیکنان این تیم تغییر دهد و آنها را با حمایت هواداران حاضر در برنابئو به سوی پیروزی در این بازی حساس پیش ببرد. 

رئال امیدوار است که با کسب یک پیروزی خوب در بازی امشب در حضور هوادارانش که قرار است ورزشگاه خانگی این تیم را یک دست سفید کنند با خیالی آسوده‌تر راهی منچستر برای برگزاری بازی برگشت که در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد شود. 

اما از سوی دیگر، منچسترسیتی هم با تمام توان و انگیزه برای کسب پیروزی در این دیدار قدم به چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهد گذاشت. بازیکنان این تیم مصمم هستند که بتوانند از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان دفاع کنند و پس از رئال به اولین تیمی تبدیل شوند که این افتخار را در نسخه جدید لیگ قهرمانان به دست می‌آورد. 

سیتی این فصل در رقابت‌های لیگ برتر سلطه بلامنازعش را از دست داد و حالا چند هفته‌ای است که صدر جدول را به لیورپول و آرسنال سپرده اما خودش هم همچنان در کورس قهرمانی است و تا هفته آخر برای تکرار قهرمانی و کسب چهارمین جام متوالی تسلیم نخواهد شد. 

شاگردان گواردیولا پیش از این نشان داده‌اند که این قدرت و این توانایی را دارند که هر تیمی را در اروپا از سر راه بردارند. هرچند افت مقطعی ارلینگ هالند شرایط را برای آنها سخت کرده اما درخشش بازیکنانی مانند فیل فودن، رودری و کوین دی بروینه باعث شده است که این افت چندان به چشم نیاید و به نظر می‌رسد که مدافعان رئال مادرید امشب شب سختی را پیش رو خواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.