×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس جدید اداره امور شعب استان سمنان معرفی شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه دو کشور در مراسم معارفه حسین قدیر رئیس جدید اداره امور شعب استان سمنان بر بازاریابی صحیح و ارتباط اصولی با مشتری تاکید کرد. 

ملکی راد در این نشست که با حضور معاونان اداره امور شعب، روسای دوایر ستادی، بازرسان وکارشناسان، روسای حوزه سمنان و روسای شعب برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاران متعهد و توانمند استان گفت: همکاران ما باید ضمن کنترل مصارف، جهت افزایش منابع مدیریت جهادی داشته باشند.

وی همچنین از همه همکاران خواست تا نسبت به افزایش سهم بازار در استان، ارایه گزارش های مربوط به پولشویی و نحوه خدمات رسانی مطلوب به مشتریان توجه ویژه داشته باشند.

در پایان این مراسم همچنین حسین قدیر رئیس جدید اداره امور شعب استان سمنان نیز ضمن قدردانی از مدیران ارشد بانک و خدمات محمد شادمهر رئیس اسبق این اداره امورشعب  بیان کرد: قطعا دستیابی به اهداف عالیه بانک با وجود کارکنان با دانش و متعصب استان هموارتر خواهد بود بنابراین همه کارکنان باید ذهنیت بازاریابی داشته و با همدلی و همراهی یکدیگر نقش موثرتری را در بهبود تراز بانک ایفا کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.