×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | رئیس دفتر رئیس جمهور: دولت خدمت به زائران اربعین را وظیفه خود می داند

ابه گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازیرنا، محمود واعظی روز پنجشنبه در بازدید مرز از مهران اظهار داشت: امکانات تمامی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات و خدمت به زائران بسیج شده و در این مسیر پرافتخار از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

واعظی با اشاره به بازدید خود از مرز مهران تاکید کرد: همه ارگان ها و مسئولان استان ایلام فعال و در حال خدمتگذاری به زائران هستند و با وجود حجم عظیم جمعیت و ترافیک در مقایسه با سال های قبل کمترین مشکلی در تردد مشاهده می شود و در گفت و گویی که با زائران داشتیم آنان از تردد و خدمات ارائه شده رضایت دارند.

رئیس دفتر رئیس جمهور یادآور شد: خوشبختانه شمار زائرین نسبت به سال قبل سه برابر شده است و از روز گذشته تاکنون ۱۸۰ هزار نفر از مرز مهران خارج شده و پیش بینی می شود این آمار امروز به ۲۰۰ هزار نفر برسد.


رییس دفتر رییس جمهور، اربعین را یک راهپیمایی بزرگ و یک اجتماع مذهبی ، دینی و سیاسی توصیف کرد و گفت: اربعین افتخار بزرگی برای جهان اسلام و نشان دهنده وحدت امت اسلامی است، بدون شک کلیه مسائل و مشکلات جهان اسلام با اتحاد و همدلی برطرف می شود.


وی افزود: خوشبختانه امنیت در تمامی مرزهای کشور برقرار است و از دولت و مردم عراق به خاطر اجازه حضور زوار تشکر می کنیم.


وی ادامه داد: اکنون خیل عظیم زائران از مرز بین المللی مهران تردد می کنند و همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان استان وجود دارد و همه مردم استان ایلام در خدمت زائران سراسر کشور هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.