×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین: حمایت از بانکداری قرض‌الحسنه را در مجلس با جدیت دنبال می‌کنیم

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نخستین نمایشگاه صنعت مالی با حضور فعالان عرصه صنعت مالی از جمله بانک‌ها، بیمه، بورس و کارگزاری‌ها و کارشناسان فعال این حوزه به مدت ۴ روز در استان قزوین با هدف توسعه و ارائه خدمات مالی و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات، برگزار شد.
«فاطمه محمدبیگی» رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین و «لطف‌اله سیاه‌کلی‌مرادی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و جمعی از مدیران نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این نمایشگاه، با تجهیز یک غرفه ۷۰ متری با امکان افتتاح حساب آنلاین و درخواست وام آنلاین و حضور ۴ کارشناس بانکی به‌طور هم‌زمان به معرفی طرح‌ها و خدمات خود به بازدیدکنندگان این نمایشگاه پرداخت.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خدمات متنوع خود در حوزه بانکداری نوین و دیجیتالی را در بستر پیشخوان مجازی، همراه بانک و کیوبانک به متقاضیان معرفی و عرضه کرد. همچنین بازدیدکنندگان حقوقی و نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌ها با طرح‌های این بانک برای بهبود رفاه کارکنان خود بیش از پیش آشنا شدند.
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین: حمایت از بانکداری قرض‌الحسنه را در مجلس دنبال می‌کنیم
«فاطمه محمدبیگی» رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در بازدید از این نمایشگاه و با حضور در غرفه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر پشتیبانی و حمایت نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
وی افزود: حمایت از بانکداری قرض‌الحسنه را در مجلس با جدیت دنبال می‌کنیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به گزینه نخست انتخاب مردم در میان بانک‌ها تبدیل شده است
«لطف‌اله سیاه‌کلی‌مرادی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز نیز از این نمایشگاه دیدار و با فعالان اقتصادی حاضر در نمایشگاه گفت‌وگو کرد.
وی عبور از مرز ۱۵ میلیون مشتری را تبریک گفت و بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به گزینه نخست انتخاب مردم در میان بانک‌ها تبدیل شده است.
در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی رایگان با حضور استادان مطرح کشوری برای بازدیدکنندگان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و بورس نیز در نظر گرفته شده بود که با استقبال خوبی از طرف بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.