×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
رافت: کامیابی‌نیا با تعصب است اما نباید بی‌مورد اخراج شود

پایان رافت در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل سایپا در اولین هفته از لیگ برتر بیستم، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی اول فصل بود، پرسپولیس بد بازی نکرد اما واقعاً نبود تماشاگران به تیمی مثل پرسپولیس خیلی ضربه می‌زند. امیدوارم شرایط طوری شود تا هواداران دوباره به ورزشگاه‌ها بیایند.
وی ادامه داد: پرسپولیس موقعیت‌های فراوانی را برای گلزنی از دست داد و می‌توانست دست کم سه یا چهار گل به سایپا بزند اما سایپا تیم جوانی بود و خیلی دوندگی کرد. به قول معروف خیلی پرسپولیس را پرس و کار را برای ما سخت کردند. این نشان می‌دهد که پرسپولیس مقابل تیم‌هایی مانند سایپا، پیکان و یا از این قبیل تیم‌ها کار بسیار دشواری دارد.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه شنیدیم که یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که به جذب بازیکن نیاز دارد. به نظرم پرسپولیس برای پر کردن جای آل کثیر، خلیل زاده و نادری باید بازیکن تراز اول بگیرد.
رافت درباره اخراج کامیابی نیا در این بازی گفت: این برای چندمین بار است که کامیابی نیا به یک شکل اخراج می‌شود. کمال بازیکن با تعصب و جنگنده‌ای است اما بعضی مواقع خطاهای بی‌موردی مرتکب و بی مورد اخراج می‌شود.
وی ادامه داد: بازیکنی در سطح کامیابی‌نیا نباید اخطار بی‌مورد بگیرد و تیمش را ۱۰ نفره کند. چنین بازیکن باتجربه‌ای باید به تیمش کمک کند. مطمئنم که کمال این اخراج و این اشتباه را جبران می‌کند و پرسپولیس هم روزهای بهتری خواهد داشت.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.