×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
راهی که وزیر قبلی برای ایجاد سامانه املاک پیمود، به سرانجام نرسید/ ما سامانه را زودتر از موعد مقرر تحویل دادیم/ ثروت‌اندوزی در حوزه مسکن را مهار می‌کنیم

تجارت گردان | راهی که وزیر قبلی برای ایجاد سامانه املاک پیمود، به سرانجام نرسید/ ما سامانه را زودتر از موعد مقرر تحویل دادیم/ ثروت‌اندوزی در حوزه مسکن را مهار می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، محمد اسلامی در مراسم رونمایی از سامانه اسکان و املاک با بیان اینکه برای اجرای قانون مالیات‌های مستقیم، تکلیفی را برای ایجاد سامانه ملی اسکان و املاک برعهده وزارت راه و شهرسازی قرار دادند، اظهار داشت: باید ظرف یک مدت معین این سامانه اجرا می‌شد. در دوره قبل زمان وزیر وقت، هرچند پیگیری‌های وسیعی انجام شده بود اما گفته شد که سهم وزارت راه و شهرسازی در بین بانک‌های اطلاعاتی کمترین است و این اطلاعات در اختیار این وزارتخانه قرار ندارد.

وی افزود: در دوره جدید شاهد آن بودیم که راهی را که وزیر وقت پیموده به سرانجام نرسیده است و ما باید این سامانه را تکمیل و از آن عبور کنیم. از این رو با غیرت جوانان و از روش دیتا ماینینگ این بستر را فراهم کردیم و از امروز سامانه اسکان و املاک شروع به کار خواهد کرد تا بتوانیم بدون آنکه کسب و کارهای حوزه مسکن را به خطر بیندازیم، ثروت‌اندوزی در این حوزه را مهار کنیم. همچنین حباب از این بازار را هم خارج کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جوانان غیرتمند در یک مدت‌زمان کوتاه توانستند این سامانه را راه‌اندازی کنند، گفت: پیش از موعد مقرر و قبل از پایان سال توانستیم به تعهد خود عمل کنیم و امروز سامانه رونمایی می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.