×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهرداد باب الحوائجی با بیان اینکه بانک شهر در سال ۱۴۰۳ تلاش کرده است، محصولات جدید و کاربردی را با هدف تسهیل فرآیند خدمت رسانی به مشتریان ارائه دهد، گفت: راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری با هدف بهینه سازی و مدیریت توان خدمت رسانی به شهروندان صورت گرفته است.
باب الحوائجی عنوان کرد: سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری، امکان اخذ نوبت از طریق همراه شهر پلاس و سایت بانک شهر برای انجام خدمات بانکی در شعب را فراهم می کند.
وی در ادامه با اشاره به رونمایی از “سامانه تمکن مالی” ، “سامانه نمایش قراردادهای تسهیلاتی – تعهداتی”، “سامانه باشگاه مشتریان” از سوی بانک شهر در سال جاری، تصریح کرد: نوآوری در ارائه خدمات کاربردی بانکی همواره در کانون توجه بانک شهر قرار داشته و این بانک در تلاش است در چارچوب قوانین و مقررات؛ نیازهای شهروندان را مرتفع کند.
باب الحوائجی سامانه نمایش قراردادهای تسهیلاتی – تعهداتی را خدمتی قابل توجه از سوی بانک شهر عنوان کرد و گفت: از این پس مشتریان و ذینفعان قرارداد می توانند به سادگی تمامی قراردادهای مربوط به خودشان را توسط همراه شهر پلاس و سایت بانک مشاهده کنند.
وی خاطرنشان ساخت: سامانه تمکن مالی نیز علاوه بر صدور تمکن برای مشتریان حقیقی و حقوقی و سپرده های مشترک، امکان صدور تمکن برای صدور اوراق ودیعه بانک مرکزی و گواهی سپرده سرمایه گذاری خاص و اوراق مشارکت را دارد. همچنین این سامانه قابلیت استعلام توسط سفارتخانه ها و سایر مراجع ذیربط را دارد.
مدیر امور نرم افزار و بهبود خدمات فن آوری اطلاعات بانک شهر؛ همچنین رونمایی از سامانه تبلیغات متمرکز در شعب این بانک را با هدف معرفی خدمات و دستاوردها به مشتریان عنوان کرد.
باب الحوائجی در پایان گفت: سامانه باشگاه مشتریان نیز، عملیات بانکی انجام شده از سوی مشتریان را تبدیل به امتیاز برای آنان کرده و در آینده نزدیک نحوه چگونگی و استفاده از امتیازات اطلاع رسانی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.