به گزارش تجارت گردان به نقل از شستا رسانه، محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی صبح امروز (سه شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۳) با حضور در رایتل از نزدیک در جریان وضعیت عملکرد این شرکت خدمات ارتباطی قرار گرفت.
وی با تأکید بر اینکه استراتژی، تخصیص و بهینهسازی منابع از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: در مدیریت راهبردی اصرار بر یک نقطه موجب همافزایی است. در رایتل به دلیل محدود بودن منابع، روندها باید با دقت تمام دنبال شوند. پرواضح است که ما باید همواره نسبت به متوسط صنعت شرکتهای خدمات ارتباطی بازدهی بالاتری داشته باشیم.
مدیرعامل شستا تصریح کرد: مدیریت درآمد و مدیریت هزینهها در شرکت خدمات ارتباطی رایتل بسیار مهم است و باید استفاده از تکنولوژی را در این شرکت توسعه دهیم؛ اقدامات هوشمندسازی رایتل میتواند روی تمامی صنایع اعمال شود که این اقدام میتواند برای آینده شستا و حتی کشور مفید باشد؛ باید این اقدامات را توسعه دهیم.
وی افزود: رایتل باید در متن محیط قرار گیرد و از نزدیک با چالشها و مسئلهها مواجه شود و این رمز موفقیت آن خواهد بود.؛ شستا و شرکتهای تابعه آن فرصت بسیار بزرگی برای رایتل به منظور توسعه کارهای کمی و کیفی و افزایش درآمد است زیرا این شرکتها، بازیگرهای بزرگ اقتصاد ایران هستند.
سعیدی تأکید کرد: هم اکنون سرمایه اجتماعی مناسبی برای توسعه اقدامات رایتل و هوشمندسازی اقدامات زیرساختی در شرکتهای غیر شستا و حتی هلدینگهای اقتصادی بزرگ وجود دارد که باید استراتژی متناسبی برای آن در نظر گرفت.
وی با اشاره به اینکه هر سازمان نیازمند مهارت و دانش برای بسط و توسعه استراتژی در محیط دارد و باید شرکت خدمات ارتباطی رایتل برای تحول استراتژیک به این سمت و سو حرکت کند افزود: قابلیتهای سازمانی مناسبی در رایتل وجود دارد اما باید توسعه یابد تا پاسخگوی خدمات آینده باشد.
مدیرعامل شستا گفت: سازمان این شرکت خدمات ارتباطی نیازمند یادگیری بیشتر، توسعه دانش و شناسایی فرصتها است تا آنها را برای اجرای مطلوب تفسیر کند.
وی با تأکید بر اینکه قدرت جذب رایتل باید نسبت به سایر اپراتورها ارتقا یابد افزود: نیروی انسانی ماهر باید در هر سازمان در جای مناسبی قرار گیرد و باید این فرآیند در کنار یادگیری سازمانی نیروی انسانی اصلاح و بهبود یابد تا فهم توسعه خلق ارزش ارتقا یابد.
سعیدی تصریح کرد: رایتل میتواند با هزینههای کمتری نسبت به سایر اپراتورها کارهای بزرگی در نظام سلامت و دارو و فرصتهای عظیم مانند کاهش مصرف انرژی و پیدا کردن راه حلهای حاکمیت و وزارتخانههای متعدد انجام دهد؛ در این زمینه میتوان از ظرفیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی استفاده کرد زیرا رایتل وابسته به شستا بخشی از زیرمجموعه این وزارتخانه و سازمان است. رایتل باید ارائه دهنده راه حل در سطوح مختلف دولتی، بنگاهی و مشتریان فردی باشد.
در ابتدای این نشست توضیحات و گزارشات متعددی در خصوص استراتژی فعلی و آینده رایتل و پروژههای آتی این شرکت خدمات ارتباطی و همچنین طرحهای هوشمندسازی و افزایش سودآوری و بهبود سهم بازار از سوی معاونین و مدیران این شرکت ارائه شد.
https://tejaratgardan.ir/?p=333802