×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
رایزنی وزارت صنعت با بانک‌ها برای تأمین سرمایه در گردش تولیدکنندگان محصولات ضدعفونی

تجارت گردان | رایزنی وزارت صنعت با بانک‌ها برای تأمین سرمایه در گردش تولیدکنندگان محصولات ضدعفونی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سعید زرندی معاون طرح وبرنامه وزارت صنعت اخیراً با ارسال نامه ای خطاب به مدیران عامل بانک های کشور خواستار تسریع در تامین مالی واحدهای تولید محصولات ضد عفونی کننده شده است. 

 در این نامه آمده است: 

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم به منظور افزایش تولید واحدهای صنعتی عرضه کننده محصولات ضد عفونی کننده پزشکی از قبیل الکل، ژل، انواع شوینده‌ها و غیره و همچنین تولید کنندگان انواع ماسک، دستکش، لباس محافظتی پزشکی و غیره، شایسته است این واحدها که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند در اولویت شبکه بانکی قرار گیرند تا بانک‌ها دستورات لازم را برای تسریع در پرداخت تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و حل مشکل نقدینگی واحدهای یادشده صادر کنند.

زرندی در خصوص این نامه به خبرنگار  تسنیم گفته است: وزارت صنعت تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی محصولات عفونی را در اولویت خود قرار داده است. علاوه بر این تأمین نقدینگی طرح هایی که پیشرفت ۸۰ درصدی در این حوزه داشته باشند ملاک اولویت پرداخت تسهیلات قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هنوز پاسخی به این نامه داده نشده است، افزود: در حال حاضر واحدهای تولیدی در سه شیفت کاری مشغول تولید هستند اما تسریع در تولید نیازمند نقدینگی است که در تلاش برای تأمین این منابع به واحد های تولیدی محصولات عفونی در استان های کشور هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.