×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رایگان شدن مترو تهران برای زنان در روز مادر

مریم اردبیلی گفت: یمنظور گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (ص)  و روز مادر شهرداری تهران برنامه های مختلفی تدارک دیده  که اجرای ویدئومپینگ و نورافشانی در برج آزادی ، اجرای هنر چیدمان و هنر تعاملی در نقاط پر تردد شهری،  بازدید از مراکز نگهداری زنان و دختران آسیب دیده و توزیع اقلام فرهنگی بین شهروندان زن از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: جشن روز میلاد در برج میلاد با حضور شهردار تهران با عنوان “قدردانیم” برگزار می‌شود.

مریم اردبیلی همچنین از برگزاری کارگاه هنری با موضوع قدردانی از زنان خبر داد و افزود: این کارگاه به مدت سه روز و با حضور صد هنرمند و استاد این رشته برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به افتتاح دو مجموعه شهربانو در مناطق ۱۱ و ۱۲ و چهار مجموعه شهردخت در مناطق ۲، ۸، ۱۹ و ۲۰ در شنبه‌های امید و افتخار گفت: بازارچه دست سازه‌های مادران شهر با استفاده از شعار‌های «تو چقدر هنرمندی» و «چقدر تو کاربلدی» در مناطق مختلف برپا می‌شود.

مریم اردبیلی افزود: همچنین ۳۶ جشن قدردانی از بانوان اثرگذار، ۳۷ مسابقه هنری و ورزشی، ۴۷ رویداد فرهنگی، ۲۷ کارگاه آموزشی، ۱۰ رویداد مادر دختری، ۱۰ ایستگاه سلامتی، ۲۴ برنامه قدردانی از مادران شهدا، ۲۳ بازارچه فروش محصولات زنان سرپرست خانوار و جشن گلریزان برای آزادی مادران زندانی در مناطق مختلف برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اضافه شدن پنج اتاق مادر و کودک در ایستگاه‌های مترو گفت: زمانی واگن بانوان به صورت نمادین راه اندازی شد، اما هنوز محقق نشده و جز سفارشات ما در خرید واگن‌هاست و با اولین واگن‌های وارداتی، واگن بانوان نیز راه اندازی خواهد شد.

مریم اردبیلی افزود: همچنین یکی از ایستگاه‌ها با محور خانواده و دیگر ایستگاه‌ها با محور زن طراحی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.