×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال مس رفسنجان در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ میهمان هوادار بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر مس به پایان رسید. محمد ربیعی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: بخش عمده‌ای از نیمه اول را هوادار بهتر از ما بازی کرد. چه در حوزه مالکیت توپ و چه آیتم‌های دیگر همینطور بود. به آقای الهامی تبریک می‌گویم چون تیم هوادار فوتبال بازی کرد و ما بر خلاف جریان بازی به گل رسیدیم. با این حال در نیمه دوم تیم بهتر زمین بودیم و سعی کردیم راه‌های ارتباطی را ببندیم. در نیمه دوم به حریف فرصتی ندادیم.

بیشتر بخوانید

وی درباره شادی گل مهرداد رضایی که پاسخی به اظهارات ساکت الهامی بود که در بازی گذشته دو تیم در جام حذفی مس رفسنجان را به تمسخر گرفته بود، گفت: او بازیکن جوانی است اما ما باید احترام بزرگ‌تر را حفظ کنیم. مهرداد رضایی شاگرد قدیمی من است، بسیار زحمتکش است.

او درباره درگیری حامد لک و ساکت الهامی هم گفت: متوجه دلیل درگیری نبودم و امیدوارم چنین مسائلی نباشد. ما تلاش کردیم حاشیه‌ای نباشد. آقای الهامی برای من قابل احترام هستند. شاید برخی از جملات برداشتی داشته باشند اما من کسی نیستم چیزی در دلم نگه دارم. او از نظر سنی از من بزرگ‌تر است و احترامش برایم واجب است. بعد از بازی جام حذفی چیزهایی منتشر شده بود که باعث ناراحتی بازیکنان ما شده بود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.