×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ربیعی: اسکوچیچ تیم مس رفسنجان را بهتر ببیند / نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: به کادرفنی فولاد و مدیریت این مجموعه خداقوت می‌گویم و از بازیکنانم که جانانه تلاش کردند، تشکر می‌کنم. آن‌ها برنامه ما را به صورت دقیق اجرا کردند.

وی ادامه داد: طبق هدف از قبل تعیین شده کار کردیم و این برنامه کمی نسبت به برنامه چهار بازی قبلی‌مان متفاوت بود. موقعیت خاصی به فولاد ندادیم اما این تیم بیشتر از ما صاحب توپ بود. یکی، دو فرصت هم داشتیم. فوتبال در اهواز بسیار سخت است اما بازیکنانم ۱۰۴ دقیقه در این هوا و فضا جانانه جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از آقای اسکوچیچ می‌خواهم عملکرد تیم ما را ببینند. شاید این نقد را داشته باشند که ما گل نزده‌ایم اما توانسته‌ایم در بخش‌هایی چون شانس امید گل و مالکیت، جزو دو تیم اول ایران باشیم اما کسی این موضوع را نمی‌بیند. ما در پنج بازی که داشته‌ایم کمترین فرصت را به حریفان داده‌ایم و به گلزنی هم می‌رسیم. سال گذشته نیز در پنج بازی اول‌مان فقط یک گل زدیم. به هر حال آقای اسکوچیچ تیم ما را بهتر ببیند. در خط دفاع‌مان سلیمان‌زاده و توکلی واقعاً بی نقص بازی می‌کنند و حامد لک هم عملکرد خوب و پخته‌ای دارد و در دیگر خطوط نیز به همین صورت.

وی خاطرنشان کرد: تیم خوبی داریم و مردم رفسنجان نیز قدر تیم مس را می‌دانند و ان‌شاءالله جدا از بازی خوب، به اولین برد هم برسیم و آن را به مردم رفسنجان تقدیم کنیم.

ربیعی بیان کرد: به مردم خوزستان ارادت داریم و اگر چیزی باعث آزردگی خاطر آن‌ها شد، عذرخواهی می‌کنم. اما اگر سوالی درباره اتلاف وقت دارید باید بگویم، در این دیدار دو بار بازی قطع شد و یک بار هم حامد لک روی زمین افتاد و داور هم وقت اضافه اعلام کرد. من به آقای نکونام و کادرش و همچنین آقای گرشاسبی احترام می‌گذارم و نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم. فوتبال خوبی بود و دو تیم تاکتیک مدار هستند و فقط بازی گل نداشت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.