×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به‌گزارش ایسنا، مس رفسنجان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جذفی در ضربات پنالتی مغلوب هوادار شد. محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به تیم مقابل تبریک می‌کویم. فکر می‌کنم بخش عمده‌ای از بازی را در اختیار داشتیم. هم در نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم. فرصت آن‌چنانی به تیم حریف ندادیم. به جز توپی که در وقت‌های اضافه نیمه اول روی اشتباه خط دفاعی دادیم، در نیمه اول سه، چهار توپ از دهانه دروازه حریف نتوانستیم وارد گل کنیم.

وی افزود: طبیعت فوتبال است که وقتی فرصت‌ها را در خانه حریف از دست می‌دهی و بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شود، در ضربات پنالتی شانس هم دخیل است و ۵۰ به ۵۰ است. به بچه‌ها روی تلاش ۱۲۰ دقیقه‌ای آن‌ها تبریک می‌گویم. روی نظم بازی کردیم ولی امروز قسمت ما نبود که برنده بازی باشیم. به تیم مقابل هم تبریک می‌گویم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که مس رفسنجان به ازای بازی که ارائه می‌دهد نتیجه نمی‌گیرد و گل نمی‌زند، گفت: قسمت عمده‌ای از مسابقه فوتبال شانس است شما در نظر بگیرید. می‌گویند تیم من تساوی دارد. چهار، پنج تا از این تساوی‌ها که با اشتباه محرز داوری تساوی شده، سه، چهار تا هم مثلاً دقیقه ۹۴ گل مساوی را خوردیم، در برابر آلومینیم اراک در رفسنجان که مساوی شد ۳-۴ بار توپ را به دیرک دروازه زدیم.

وی ادامه داد: امروز هم سه کرنر فوق‌العاده خطرناک زدیم که یکی از بغل دیرک به بیرون رفت. به هر حال قسمت نبوده، بچه‌ها تلاش خودشان را می‌کنند، این نقد به ما وارد بود که در نیم فصل اول گل زده کمتری داشتیم اما در نیم فصل دوم گل زده بیشتری را داریم و روی این قضیه جلو می‌رویم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: قبول داریم که به اندازه کیفیت‌مان نتیجه نگرفتیم اما همه آن داخل زمین نیست. بخش‌های دیگری هم بوده که الان از حوصله خارج است و قبلاً گفته‌ام و درد دل‌های خودم را کرده‌ام.

ربیعی در خصوص جر و بحث نیمکت‌نشینان در طول مسابقات لیگ، گفت: از طرف نیمکت من کوچکترین صحبتی نشده است، نیمکت من جزو آرام‌ترین نیمکت‌های لیگ است، من بازی را باختم اما اولین کاری را که کردم رفتم به سمت نیمکت حریف و به آن‌ها تبریک گفتم. کاری به دیگر رفتارها ندارم. در نیمکت من آقای صادقی شهره اخلاق هستند و بقیه دوستان. ما جزو آرام‌ها هستیم. هر چه تنش‌ها کمتر شود و پردازش به سمت داخل مسابقه اتفاق بیفتد بهره قشنگ‌تری داریم. اما اجازه نمی‌دهم درباره رفتار هیچ نیمکتی صحبت کنم. من درباره تیم خودم، نیمکت خودم و رفتار فنی و غیر فنی تیمم صحبت می‌کنم. هر کسی هر نوع نگرش و رفتاری دارد برای خودشان محترم است.

وی در خصوص به‌کار بردن الفاظی از سوی حامد لک در این مسابقه و این‌که آیا از سوی باشگاه جریمه می‌شود، گفت: صددرصد تذکر می‌دهیم و صددرصد جریمه می‌کنیم اما در جریان بازی ممکن است بازیکن آن لحظه تمرکز خودش را از دست بدهد، اصلاً چنین چیزی نداریم. البته لک جزو بچه‌های فوق‌العاده خوش‌قلب و باشخصیت است اما جایی هم بخواهد حرکتی کند هم بنده و هم باشگاه با او برخورد می‌کند.

ربیعی همچنین درباره این سوال که آیا ساکت الهامی از دست دادن به او در پایان بازی امتناع کرده است، گفت: برد را به او تبریک می‌گویم!

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.