×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ربیعی: تشکیل مجمع ملی جوانان از افتخارات دولت تدبیر و امید است

تجارت گردان | ربیعی: تشکیل مجمع ملی جوانان از افتخارات دولت تدبیر و امید است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  وزارت ورزش و جوانان،  علی ربیعی با بیان این‌که یکی از علاقه‌مندی‌های شخصی من سازمانهای مردم‌نهاد و گروه‌های فعال جمعی است، گفت: بر این اساس این حوزه را به دقت دنبال می‌کردم؛ در ابتدای دولت یازدهم نزدیک به ۵۰ تشکل در حوزه جوانان وجود داشت و این تعداد امروز به ۳ هزار تشکل در حوزه جوانان افزایش یافته است که فعالیت‌های متعددی را دنبال می‌کند و از این حیث از معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم.

وی افزود: برای نخستین بار در این دولت مجمع ملی جوانان با انتخاب خود این سازمان ها تشکیل شد که سال گذشته نیز با اعضای این مجمع یک جلسه برگزار شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: در واقعه سیل سال ۹۸ سمن‌های جوانان حضور چشمگیری داشتند و امروز هم در مباحث مرتبط با کرونا نظیر تولید ماسک و گان بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع گسترده این اقلام بهداشتی نقش موثری ایفا کردند.

وی با بیان این‌که در رسانه ها کمتر به سمن‌ها پرداخته شده است، افزود: ما حمایت خود را همین جا اعلام می‌کنیم؛ هرچند که قبلا نیز اعلام کرده بودیم و با مصوبات شورای عالی اداری،  سهم رشد جوانان و همچنین محدودیت‌های سنی

که برای پست‌ها گذاشته شد، تلاش می‌شود رشد شغلی جوانان در قالب چارچوب‌های مصوبات دنبال شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.