×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به‌گزارش ایسنا، مس رفسنجان و فولاد خوزستان فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: هر دو تیم جزو تیم‌های خوب و با برنامه مسابقات هستند که امیدوارم فردا بازی خوبی از کار دربیاید و بازی برای کسانی که آن‌را می‌بینند، لذت‌بخش باشد. فولاد تیمی بسیار خوبی است، این تیم نماینده کشور در لیگ قهرمانان آسیا و نکونام جزو مربیان خوب کشور است و همه بازی‌هایی که تاکنون انجام داده، بازی‌های نزدیکی با رقبای خود بوده و قطعاً فردا بازی نزدیک و خوبی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

مس رفسنجان را به هتل راه ندادند!

خواهش کردم حداقل بگذارند بازیکنان دوش بگیرند!

وی در خصوص راه ندادن بازیکنان تیمش به هتل محل اقامت و مشکلات کنونی مس رفسنجان گفت: اتفاقی که امروز رخ داد، متأسفانه در کشور بازتاب پیدا کرد و خودم علاقمند به فیلم و تصویری که از من رسانه‌ای شد، نبودم چون تصویر واقعی من نیست. من قبلاً چند بار از واژه «به ستوه آمده‌ام» استفاده کردم. خودم علاقمند نیستم اما وقتی به جایی می‌رسیم که در شهر خودمان این شرایط روز قبل از بازی پیش می‌آید، هر کسی هم جای من باشد ناراحت می‌شود. مگر این‌که آدم بی‌تفاوتی برای مسئولیتم و کاری که چهار سال انجام می‌دهم، باشم اما تعصب، وجدان و مسئولیتم اجازه نمی‌دهد این اتفاق رخ دهد. تیم تمرین کرده بوده و از روز بیستم وارد رفسنجان شدیم و امروز بعد از تیم و در حالی که بازیکنان عرق کرده بودند، در هتل جلوی‌شان را گرفتند. بازیکن مس یک‌ساعت با بدن عرق کرده در لابی هتل معطل ماند. خواهش کردم که در اتاق‌ها را حداقل باز کنید که بازیکن من فقط برود دوش بگیرد.

مسئولان هتل را مقصر نمی‌دانم

وی ادامه داد: کسانی که فوتبالی هستند می‌دانند اگر عرق بازیکن در بدنش بماند، کرختی می‌آورد، تیم من فردا بازی دارد. خدا می‌داند در این قضیه مسئولان هتل را مقصر نمی‌دانم، آن‌ها هم نیاز و حق خودشان را دارند. من بارها با مدیران فعلی و قبلی تیم صحبت کردم. صحبت‌ها و استنادات آن‌ها را شنیدم. هر کدام منطق‌های خود را دارند. همه این مسائل را یک‌ماه قبل در یک جمله خلاصه کردم و گفتم که این‌جا عرضه و تقاضا با هم نمی‌‎خواند. وقتی عرضه و تقاضا با هم نمی‌‎خواند و باشگاه ما این همه رشته ورزشی و تیم دارد که بازتاب آن در بدنه تیم تأثیر می‌گذارد.

چندین استان خواهان تیمی مانند مس هستند

ربیعی افزود: مس رفسنجان خود را به تیم‌های قطب کشور رساند. در این دو سال در رتبه‌های چهارم تا ششم حضور داشتیم. این‌جا دلسوزی و حمایت لازم دارد. از ربیعی به تنهایی کاری برنمی‌آید. حیف است. چندین استان طالب این هستند که تیم در لیگ برتر داشته باشند ولی این شهرستان در چندین رشته ورزشی در لیگ برتر تیم دارد. این شرایط دو حالت دارد؛ یا قدر و منزلتش دیده نمی‌شود یا گنجایش و ظرفیتش وجود ندارد، در هر دو حالت ما مقصر نیستیم و تصمیمات کلان است، من رسماً در کنفرانس خبری دو بازی قبل هزینه‌ مس رفسنجان را از روی اجبار اعلام کنم. در حالی که وظیفه من نبود این کار را بکنم. 

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: کسانی که دستشان در کار فوتبال است، می‌دانند مبالغ قرارداد تیم ما در فوتبال طبیعی است. ناخودآگاه هزینه برای جذب بازیکن در این‌جا بالاتر از پایتخت است. یعنی اگر بازیکنی در تهران، تبریز و اصفهان عددی را می‌گیرد، قطعاً در رفسنجان این عدد به دلایل مختلف بالاتر است. با همه این اوصاف، هزینه، راندمان و خروجی تیم ما مشخص است. 

مس رفسنجان هم می‌تواند به سرنوشت صبای قم و نفت تهران دچار شود

ربیعی افزود: از قضیه‌ای هم فرار نمی‌کنیم. هفته گذشته باختیم و تمام مقصر باخت محمد ربیعی است. من اصلاً سرمربی شدم که مشکلات تیم را به عهده بگیرم و غیر از این باشد فرار از مسئولیت است، از مسئولیت فرار نمی‌کنم و اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است چون گذر زمان و تجربه ثابت کرده اگر این‌جا در مسیر درستی نرود، این تیم ظرف دو، سه سال آینده به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند و باز هم تکرار می‌کنم. در ۲۰ سال اخیر لیگ برتر چه بسا باشگاه‌هایی که رتبه‌های بالایی داشتند اما وقتی در مسیر غلط افتادند به دسته پایین‌تر سقوط کردند و چه بسا وجود خارجی هم ندارند. مثل صبا و نفت تهران. می‌تواند این اتفاق برای مس رفسنجان بیفتد اما حیف است.

من آدم عصبانی دی ویدیوها نیستم

وی ادامه داد: اتفاقی که امروز افتاد (راه ندادن مس رفسنجان به هتل) جزو بدیهیات است اما من آن آدم عصبانی در ویدوهای منتشر شده نیستم. به خاطر مسئولیتم و این‌که دیده شویم این کار را نکردم. باز هم اگر تصویری منتشر داده که باعث دل‌چرکینی ذهن و قلب کسی شده، عذرخواهی می‌کنم.

ربیعی همچنین در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: شیمبا را برای بازی فردا نداریم و میثم تیموری محروم است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.