×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ربیعی: نفت آینده خوبی با فکری دارد

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان فردا(یک‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس یک ریکاوری مناسب از لحاظ ذهنی و جسمی داشته باشیم و خودمان را برای بازی با نفت آماده کنیم. این بازی برای ما پراهمیت است.

او افزود: روند نفت مسجد سلیمان روند رو به جلو و خوبی است. به هر حال آقای فکری را مدت زیادی است می‌شناسم و بسیار برای من قابل احترام هستند. ما از لیگ دسته دوم مقابل هم تقابل داشتیم تا امروز. با وجود این که بازیکن ارزنده‌ای بودند، مراحل مربی‌گری را پله پله طی کردند. با حضور آقای فکری می‌توان دورنمای خوبی برای نفت متصور بود.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: امیدوارم با تدبیر و برنامه‌ریزی‌ای که داریم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم فارغ از هر گونه حاشیه‌، شاهد فوتبال خوبی باشیم و تیمی که بهتر است به پیروزی برسد.

ربیعی در پایان درباره غایبان تیمش در بازی با نفت بیان کرد: یونس اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین عقیل کعبی به دلیل چهار کارته بودن در بازی فردا حضور ندارد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.