×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رتبه اول بیمه البرز در ظرفیت مجاز نگهداری ریسک در بین شرکت های بیمه خصوصی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، موسی رضایی افزود:  در هشت ماه سال جاری بیمه البرز دستاوردهای زیادی از جمله جایگاه نخست در موثرترین درصد رشد و رتبه اول تولید حق بیمه در رشته های زندگی و آتش سوزی در صنعت بیمه را از آن خود کرده است که حاصل تلاش، وحدت و انسجام کارکنان و شبکه فروش و حمایت های ویژه هیات مدیره از بدنه شرکت است.
وی با بیان این که بیمه البرز  سود ده ترین شرکت بیمه کشور است، افزایش سهم بیمه های زندگی به ۱۵ درصد  را از دستاوردهای دیگر این شرکت در شش ماه اول سال جاری عنوان کرد و افزود: سهم بیمه های زندگی از کل پورتفوی بیمه البرز  تا پایان سال جاری به ۲۰ درصد و تا پایان سال ۱۴۰۴ به ۵۰ درصد خواهد رسید.
رضایی تاکید کرد: بیمه البرز شرکت منسجمی است که با بهره مندی از نیروی انسانی توانمند و پر تلاش در راستای سیاست های اقتصادی دولت و بیمه مرکزی فعالیت می کند.
رییس هیات مدیره بیمه البرز نیز در این گردهمایی با بیان این که صنعت بیمه  بعنوان یک  نهاد مالی  که به صورت مستقیم با جامعه در ارتباط است و نیازسنجی جامعه را انجام می دهد، گفت: باید نهادسازی گفتمان بین سه ضلع بیمه مرکزی، شرکت های بیمه و جامعه صورت گیرد.
سید محمد حسن ملیحی افزود: امروزه مردم ترجیح می دهند خدمات خود را بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین دریافت کنند و شرکت های بیمه نیز باید هوشمند سازی خدمات را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند و بدین ترتیب علاوه بر کسب رضایت مشتریان میزان تقلبات را هم کاهش دهند.
وی راه اندازی سامانه بی نظیر  پرداخت آنلاین  خسارت خودرو بیمه البرز را در همین راستا عنوان کرد.
رییس هیات مدیره بیمه البرز فقدان سامانه اعتبارسنجی مشتریان را از چالش های صنعت بیمه دانست و بر لزوم تشکیل مرکز ریسک ملی تاکید کرد تا در بستر آن ریسک های جامعه کاهش یابد.
وی با اشاره به سطح بالای توانگری بیمه البرز که در صنعت بیمه بی نظیر است، گفت: صنعت بیمه  دارای دو بال بیمه گری و سرمایه گذاری است و شرکت های بیمه بیشتر از محل سرمایه گذاری کسب سود می کنند تا بیمه گری اما خوشبختانه در بیمه البرز چنین رویه ای نیست و از محل بیمه گری سود چشمگیری حاصل می شود.
وی در پایان تاکید کرد بیمه البرز هیچگاه وارد بازار غیرحرفه ای و نرخ شکنی نشده است بلکه با اتکا به توانگری مالی و با بهره مندی از نیروی انسانی حرفه ای و متخصص، پورتفوهای باکیفیت جذب می کند و هنگام بروز خسارت هم در کوتاه ترین زمان ممکن به بیمه گزاران زیان دیده خود خسارت پرداخت می کند.

در ادامه گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه البرز با حضور رییس کل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و اعضای هیات مدیره بیمه البرز از علی فتحعلی، سید محمد آسوده و محسن پورکیانی، مدیران عامل اسبق این شرکت قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.