×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | رتبه نخست اعتبار مصرفی در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان فروردین سال ۹۸

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  بانک مسکن-هیبنا، بررسی جزییات کارنامه تسهیلات دهی بانک مسکن در حوزه حمایت از سیل زدگان فروردین ماه ۹۸ حاکی از آن است که تا تاریخ ۸ خردادماه سال جاری، با گذشت بیش از ۱۴ ماه از روند پرداخت تسهیلات به سیل زدگان، از مجموع ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی به مدیریت شعب، تا تاریخ مذکور معادل ۸۷ درصد از اعتبار در قالب تسهیلات تخصیص پیدا کرده است.

آنطور که عملکرد مدیریت شعب بانک مسکن در استان های مختلف نشان می دهد از مجموع ۲۲ استان تا تاریخ ۸ خرداد ماه، استان های کرمان، زنجان، گلستان و سیستان و بلوچستان تقریبا معادل ۱۰۰ درصد از اعتبار ابلاغی را برای پرداخت سه نوع تسهیلات بازسازی، تعمیر و تامین امور معیشتی مصرف نموده اند. این موضوع نشان می دهد بانک مسکن در راستای حمایت از هموطنان سیل زده از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره با تمام توان و آمادگی در راستای پرداخت تسهیلات به این گروه، تلاش کرده است.

همچنین گزارش عملکرد مدیریت شعب بانک مسکن در استان های مختلف نشان می دهد از ۲۲ استان یادشده ۱۷ استان بیش از ۹۰ درصد اعتبار ابلاغی خود را به متقاضیان اخذ تسهیلات قرض الحسنه برای جبران خسارات ناشی از سیل سال گذشته اختصاص داده اند.

مطابق با این گزارش، بانک مسکن از آغاز پروسه تسهیلات دهی به سیل زدگان تا هشتم خردادماه امسال مجموعا رقمی معادل ۸۲۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تسهیلات به سیل زدگان کشور اعطا کرده که معادل ۸۷ درصد از اعتبار ابلاغی به مدیریت شعب بوده است. به این ترتیب رقمی معادل ۱۲۷ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از اعتبار ابلاغی جهت پرداخت تسهیلات به سیل زدگان باقی مانده است. آنطور که این گزارش نشان می دهد تا هشتم خردادماه امسال، ۳۸ هزار و ۷۱۲ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن از ابتدای وقوع سیل مذکور در بسیاری از استان های کشور، با آمادگی کامل جهت اختصاص کمک های نقدی و غیرنقدی و همچنین تخصیص اعتبار برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کنار هموطنان آسیب دیده در استان های کشور بود. به طوری که تلاش اعتبار ویژه ای را برای کمک به آسیب دیدگان جهت بازسازی، تعمیر و تامین امور معیشتی اختصاص دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.