×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رتبه هفتم مپنا در حوزه نفت و گاز جهان

 به گزارش تجارت گردان ، عباس علی آبادی در گفتگو با صداوسیما افزود: نشریه اقتصادی MEED ( از مجله های معتبر بین المللی در بخش اقتصادی ) در آخرین شماره خود به ارزیابی قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث (EPC) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) پرداخت.که بر اساس آن، گروه مپنا در بازار داخلی خود در این صنعت, عملکرد خوبی بر جای گذاشته و موفق به عقد قرارداد ۸۷۶ میلیون دلاری توسعه در بخش نفت و گاز شده است.

وی با بیان اینکه مپنا در کشورهای همسایه به عنوان شرکت صاحب فناوری شناخته شده گفت: مپنا می تواند به عنوان یک شرکت پیمانکاری, مهندسی, احداث و ساخت, بازرگانی و تامین تجهیزات یک پروژه را انجام دهد.

مدیر عامل گروه مپنا با اشاره به اینکه شرکتهای پیمانکاری بزرگ می توانند دیگر شرکتهای پیمانکاری را به حرکت دراورند ادامه داد: این اتفاق پیام خوبی است که ما توانستیم در این شرایط سخت برای نخستین بار به رتبه ای بین المللی و قابل توجه در صنعت نفت و گاز برسیم.

علی آبادی افزود: اجرای پروژه های میلیاردی در کنار بزرگان دنیا در صنعت نفت و گاز از دستاوردهای بسیار بزرگ کشور است.

وی گفت: با توجه به این توانمندی در بخش خصوصی کشور, دولت باید برای بنگاه های بزرگ که کشنده دیگر صنایع کشور هستند؛ تسهیلات اختصاص داده و در بازار داخلی میدان را بر ای فعالیت این بنگاه ها فراهم کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.