×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رحمتی: مسئولان کمیته داوران دنبال رای آوردن در انتخابات فدراسیون هستند

به گزارش ایرنا، سید مهدی رحمتی در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به اشتباهات داوری علیه تیمش گفت: در نیم  فصلی که سرمربی بودم با اتفاقات زیادی مواجه شدم. ما داوران بین المللی زیاد داریم. مشکلی هم با قضاوت اشتباه ندارم بلکه مشکل من با چیدمان داوران است.

وی افزود: الان سهرابی و اصفهانیان دنبال رای آوردن در انتخابات فدراسیون هستند به خاطر این مساله داوران لیگ یکی را به لیگ برتر آوردند و هیچ کلاسی هم برای آنها نگذاشته‌اند. الان تمام هدست داوران مشکل دارد اما آن را رفع نمی‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تصریح کرد: من مربی جوان و تیم خصوصی من چه گناهی که کرده که تاوان چیدمان اشتباه داوران را باید بدهیم. برخی داوران هر ۳ هفته به صورت متوالی برای یک تیم پرچم زدند و یک داور چهار هفته قضاوت نداشته است.

وی افزود: تا الان ۱۵۰ داور در لیگ برتر استفاده کردیم بدون انجام کلاس عملی. ۴۸ ساعت قبل از بازی ما و نفت مسجد سلیمان داور بازی ما را عوض می کنند. وقتی داور مدت زیادی قضاوت نمی‌کند طبیعی است آماده نباشد.

رحمتی خاطرنشان کرد: داور چهارم بازی ما و آلومینیوم اراک به داور وسط گفت که بیاید و اخطار بدهد در حالی که بازیکن ما سٌر خورده بود اما اعتراضی نکردیم. همان داور چند هفته بعد داور وسط یکی از دیدارهای ما بود. هر داور از لیگ پایین به لیگ برتر می آید باید حداقل ۴۰ قضاوت لیگ یکی داشته باشد و سپس به عنوان کمک به لیگ برتر بیاید و کسب تجربه کند و پس از آن داور وسط شود اما در لیگ ما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وی گفت: مربیان جوان زیادی آمدیم و کار می‌کنیم و سرنوشت ما در گرو قضاوت داوران است. من به غیر از یک داور به هیچ داوری اعتراض نکردم اما با این چیدمان مشکل دارم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد اینکه آیا در نیم فصل دوم قرار است برای تیمش به میدان برود یا خیر، تصریح کرد: من فعلا تمریناتم را برای سلامتی بدنم آغاز کردم و باید ببینم در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.