×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتور در تبریز اظهار کرد: خوشحال بودم از این که تماشاگران تراکتور را دوباره زیارت کردم، تشکر از بازیکنانم که امروز یک فوتبال برتر و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و می‌دانستیم می‌توانیم به تراکتور ضربه بزنیم زمانی که تراکتور مالکیت داشت از فاصله دفاعی‌شان برای قطع توپ استفاده کردیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم می‌توانیم از کانال‌های کناری استفاده بکنیم و به اهداف‌مان برسیم و از لحظات اول بازی را با موقعیت شروع کردیم.

رحمتی افزود: موقعیت آنچنانی به تراکتور ندادیم به جز ارسال‌ها. از تمامی بازیکنانم رضایت دارم و تشکر می‌کنم.

سرمربی آلومینیوم با بیان این که دو تیم از هم آنالیز خوبی داشتند و بازی بی‌موقعیت نبود، خاطرنشان کرد: نقی‌زاده اولین موقعیت‌مان را رقم زد و در این‌گونه بازی‌ها تک موقعیت‌ها تعیین کننده است. من از تمام بازیکنانم راضی هستم چون در مقابل تیم خوبی مانند تراکتور و حضور هوادارانش به این تیم ضربه وارد کردند.

وی از تمام مسئولان استانی خواست که از آلومینیوم حمایت کنند و معتقد است این تیم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

رحمتی با بیان این که نتیجه مساوی مقابل تراکتور در تبریز رضایت بخش بود اما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم، تصریح کرد: تراکتور را آنالیز کرده بودیم و با توجه به بازیکنان تاثیر گذارشان در میانه میدان ما می‌خواستیم میانه میدان را در اختیار بگیریم و هافبک‌های خارجی تراکتور را تحت فشار قرار دهیم و این اتفاق برای ما افتاد و عملا هافبک‌های تراکتور را از بازی خارج کرده بودیم و به همین علت به ارسال‌های بلند روی آوردند.

او ادامه داد: “کانتر پرس” بخشی از فوتبال ماست و هافبک‌های حریف را تحت فشار قرار می‌دهیم تا توپ را گرفته و در انتقال و ضد حمله به حریف ضربه بزنیم. امروز اگر از موقعیت‌های‌مان برای گلزنی استفاده می‌کردیم موفق‌تر می‌شدیم.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: از داوران بازی تشکر می‌کنم و قضاوت عادلانه بود هرچند که می‌توانستند سیاست بهتری به خرج دهند. در رابطه رابطه حکم‌های انضباطی نیز اگر بلافاصله بعد از هر بازی تصمیم‌گیری شود بهتر است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.