×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رد ادعای تحویل بی خانمان‌ها به پلیس/گرمخانه‌ها تا پایان فصل سرما شبانه روزی هستند

تجارت گردان | رد ادعای تحویل بی خانمان‌ها به پلیس/گرمخانه‌ها تا پایان فصل سرما شبانه روزی هستند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، سید مالک حسینی رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری در گفت وگو با میزان، با اشاره به ادعای برخی از بی خانمان‌ها مبنی بر اینکه حضور در گرمخانه‌ها به تحویل آن‌ها به پلیس منجر می‌شود، گفت: این ادعا کذب محض بوده و نه ما و نه پلیس به دنبال چنین چیزی نیستیم.

وی با بیان اینکه سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تحویل افراد بی خانمان و معتادان پس از حضور در مددسرا‌ها را به پلیس ممنوع کرده است، افزود: در پی ادعا‌های هر یک از بی خانمان‌ها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود و به طور حتم در این باره نیز پیگیری خواهیم کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه بسیاری از ادعا‌ها پس از پیگیری‌های انجام شده رد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر گرمخانه‌های موجود در سراسر تهران به صورت شبانه روزی پذیرای افراد بی خانمان است.

رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در خصوص عملکرد گرمخانه‌ها سازمان از نظرات مردم نیز استفاده می‌کنند، گفت: هر گزارشی از مردم در خصوص عملکرد گرمخانه‌ها به صورت دقیق بررسی و در صورت لزوم ترتیب اثر داده می‌شود.

وی ادامه داد: حضور بسیاری از افراد بی خانمان که درگیر سوءمصرف مواد مخدر بوده در گرمخانه‌ها به صورت مستمر تکذیبی بر ادعای مطرح شده است. حسینی با بیان اینکه از ۱۵ آبان ماه سال جاری تا پایان فصل سرما یعنی تا پایان اردیبهشت ماه گرمخانه‌ها پذیرای افراد بی خانمان به صورت شبانه روزی هستند، گفت: اگر در گرمخانه‌ای خلاف این موضوع باشد به طور حتم بررسی و تغییر عملکرد رخ خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.