×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رسالت بانک مسکن تامین مسکن ایرانیان خصوصا اقشار کم درآمد است

به گزارش تجارت گردان به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی که در نشست شهرداران استان با موضوع راهکارهای تامین مالی و توسعه مسکن به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهارکرد: پس از انقلاب اسلامی هزینه یک سوم واحد مسکونی کشور توسط بانک مسکن تامین شده است و انواع تسهیلات جهت کمک به رونق بخش مسکن پرداخت شده است.

وی بر آمادگی بانک مسکن در توسعه بخش مسکن تاکید کرد و ابراز داشت: بانک مسکن یک بانک دولتی و تخصصی است و مهم ترین دغدغه این بانک خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه بویژه اقشار ضعیف و متوسط جامعه است.

وی به پویش استانی «چگونه خانه دار شویم؟» که در کردستان آغاز شده است اشاره کرد و گفت: این پویش که به ابتکار استان کردستان برگزار شده است در سایر استان های کشور نیز در حال انجام است که می تواند زمینه استفاده همه مردم ایران از تسهیلات و توان مالی بانک مسکن برای تامین مسکن آنان فراهم سازد.

وی موفقیت طرح اقدام ملی را نیازمند همراهی شهرداران و حمایت استانداری دانست و ابراز داشت: با مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی خصوصا استانداری ها و شهرداری ها می توانیم با اجرای طرح اقدام ملی عقب ماندگی بخش مسکن را جبران کنیم.

وی یادآورشد: بافت فرسوده و ناکارآمد زیادی در استانهای مختلف کشور و تهران وجود دارد که بانک مسکن آماده تامین مالی در راستای باز آفرینی شهری و احیای بافت های فرسوده و ناکار آمد شهری است.

وی عملکرد بانک مسکن را در طرح مسکن مهر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طرح مسکن مهر یکی از مهمترین پروژهایی بود که با عاملیت بانک مسکن تاکنون ۲ میلیون واحد مسکونی در کشور احداث شده است.

لازم بذکر است در این نشست همچنین شهرداران شهرهای کردستان مسائل و مشکلات مسکن شهری را به صورت آنلاین مطرح کردند و خواستار همکاری و مشارکت جمعی برای بهبود وضع مسکن شهروندان شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.