×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رسول‌پناه: بدهی برانکو را یک‌جا پرداخت می‌کنیم/ شیطنت‌ها پیگیری می‌شود

به گزارش ایرنا؛ «مهدی رسول‌پناه» یکشنبه شب پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از قطر، اظهار داشت: با اینکه بی‌لطفی نسبت به آل‌کثیر شد، بچه‌ها غیرتمندانه بازی کردند، حماسه آفریدند و بعد از ۱۲۰ دقیقه النصر را شکست دادند.
وی در مورد شکایت باشگاه النصر و همچنین پرداخت مطالبات برانکو توضیح داد: متأسفانه حاشیه ایجاد می‌کنند، شکایت‌ آنها وارد نیست و مسائل حقوقی را کاملا پیگیری می‌کنیم. در مورد برانکو هم قرار است تا چند روز آینده مطالبات این مربی را به طور کامل و یک‌جا پرداخت کنیم. منتظریم او بدهی‌اش را به دلار اعلام کند که به طور کامل پرداخت کنیم. الان هم دنبال فرمول انتقال پول هستیم.
وی در مورد ناراحتی بازیکنان این تیم از مشکلات مالی، گفت: بازیکنان واقعا حق دارند. شما می‌دانید ما از لحاظ مالی چه مشکلاتی داشتیم و شرایط سختی بر باشگاه حاکم بود، توانستیم با این شرایط تا به اینجا برسیم. قبول داریم شرایط بازیکنان سخت است اما سعی می‌کنیم این مشکلات را جبران کنیم اما زمان می‌برد. ارزش‌ بازیکنان زیاد است و ما هم جبران خواهیم کرد.
رسول‌پناه در مورد دریافت پاداش صعود به فینال از AFC و راه انتقال این پول به باشگاه بیان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند فردا صبح به ما پول می‌دهند. این پول بعد از فینال است و چون دچار تحریم هستیم، پروسه انتقال آن زمان‌بر است. قطعا وقتی AFC این پول را واریز کند شفاف‌سازی می‌کنیم و همه اطلاعات را در اختیار هواداران می‌گذاریم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد شجاع خلیل‌زاده و بحث پینشهادات جدید این بازیکنان عنوان کرد: نه تنها شجاع، بلکه تمام بازیکنان ارزشمند هستند. نه تنها بازیکنان، بلکه یحیی گل‌محمدی هم پیشنهاد دارند. بازیکنان ما در سطح آسیا ارشمند هستند و قطعا پیشنهادات خوبی دارند، ولی سعی‌مان است که همه بازیکنان را حفظ کنیم.
رسول‌پناه درباره بحث شیطنت برخی افراد داخلی و ارسال اطلاعات به تیم های عربی برای محرومیت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: ما پیگیری حقوقی می‌کنیم. این بحث امنیت ملی است. پرسپولیس نماینده ایران است و الان بحث ملی و پرچم سه رنگ کشور است. هر کسی هم تحت هر رنگی باشد،‌ خدایی نکرده بفهمیم شیطنتی انجام شده باشد. قطعا پیگیری می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.