×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رشد اندک شاخص کل بورس در کانال ۱.۴ میلیون واحد

 امروز تالار شیشه‌ای در معاملات سومین روز کاری هفته (سه شنبه ششم مهرماه ۱۴۰۰)، شاهد روند صعودی تعدادی از شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۸۲ واحدی معادل ۰.۰۵ درصد به رقم ۳۵۵ هزار و ۸۸۶ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۱۴۰۹  واحدی، عدد ۴۱۹ هزار و ۵۵۰ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۸۸۹ واحدی به رقم ۴۶۴  هزار و ۷۳۶ واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۹۶۶ واحد کاهش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۸۳۵ هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۳۱۴۰ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۶۴ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۶۶۱۷ واحد کاهش همراه بود و عدد دو میلیون و ۸۰۹ هزار واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی پارسان، شبندر، وغدیر، شیراز، شتران و شپدیس با بیشترین افزایش، تاثیر مثبت در روند نزولی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی فولاد، رمپنا و فخوز، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

با پایان فعالیت بازار سرمایه در سومین روز کاری بازار سرمایه در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۵ میلیارد و ۵۱۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب یک میلیون و ۳۷۳ هزار نوبت معامله و به ارزش ۴۷ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد ولپارس(لیزینگ پارسیان) با ۴.۹۸ درصد رشد و پس از آن، نمادهای واعتبار، خپویش، رتکو و تکمبا بود. همچنین نماد معاملاتی کدما (معدنی‌ دماوند) با ۵ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای سنیر، کپشیر، دلقما و ختور قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.