به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، برای ششمین دوره متوالی، خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی را ارزیابی کرده است.
در این دوره ارزیابی یک هزار و۴۳۹ خدمت و ۵ هزار و۴۶۷ زیر خدمت در بین ۱۵۴ دستگاه اجرایی کشور از منظر ۳۱ شاخص و ۹ نشانگر مورد ارزیابی قرار گرفت. ارزیابی دوره ششم بر مبنای ۴ اولویت سیاستی “دولت کاربرمحور، دولت شفاف ، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی ” بر گرفته از مدل های بلوغ مرحلهای، مطالعات دولت الکترونیکی در اروپا و تجربیات ده کشور منتخب متناسب با شرایط کشور در EGDI ارزیابی سازمان ملل حوزه دولت الکترونیکی تبیین و اجرا شد.
سازمان تامین اجتماعی براساس نتایج کسب شده در ارزیابی مذکور که در راستای نیل به اهداف تعیین شده در دولت الکترونیک برگزار شده است، بعد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین امتیاز در ارائه خدمات الکترونیک بین سایر سازمانها را دارا بوده است. این نتیجه، ناشی از التزام مواجهه موثر با اثرات و تبعات پاندمی کرونا ویروس در کشور و بهبود خدمات الکترونیک در این سازمان است.
درحاشیه برگزاری اجلاس کمیته حکمرانی اسمیک در استانبول-ترکیه، نشستی دوجانبه میان روسای دو سازمان ملی…
در ۷ ماههی نخست سال جاری، سود خالص شرکت آنتیبیوتیکسازی ایران، وابسته به شرکت سرمایهگذاری…
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای طرح متناسبسازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی…
پیشنهاد هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران به مجمع عمومی فوقالعاده، مبنی بر افزایش…
هفتمین جلسه کمیسیون تامین مالی جمعی ( کرادفاندینگ) نصر تهران روز دوشنبه ۲۱ آبانماه ۱۴۰۳…
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت از نظر شاخص…