×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳
رضایت حداکثری بیمه گذاران از بیمه ما

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” ، این جدول که بر اساس شرکت بیمه، تعداد کل شکایات ثبت شده، شکایات رسیدگی شده (وارد و ناوارد) و شکایات در حال رسیدگی تفکیک شده است، از آن حکایت دارد که از مجموع ۳۴۱۴ شکایت ثبت شده توسط بیمه گذاران علیه بیمه گران، تنها ۳۱ شکایت با سهم ۰٫۹ درصد به شرکت بیمه “ما” مربوط بوده است.

پالایش این آمار نشان می دهد از این تعداد شکایت ثبت شده نیز تنها ۲ شکایت «وارد» بوده و ۲۱ شکایت «ناوارد» تشخیص داده شده است، به عبارت دیگر از مجموع ۱۹۲۹ شکایت «وارد» تشخیص داده شده در کل صنعت بیمه، تنها ۰٫۱ درصد سهم بیمه “ما” بوده است.

تعداد شکایات بیمه گذاران از شرکت بیمه “ما” در مقایسه با شرکت هایی که سهم بازاری نزدیک به آن دارند نیز بسیار مناسب تر ارزیابی می شود.

شرکت بیمه “ما” به طور مستمر با بیمه گذاران خود در ارتباط و جلب رضایت حداکثری آنها، همواره در دستور کار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.