×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رفع مشکلات مالی خُرد آحاد جامعه با تسهیلات بانک کارگشایی/ پرداخت روزانه بیش از 600 فقره تسهیلات

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور رفع نیاز اقشار محروم و نیازمند جامعه در کشور طی دوسال اخیر در مجموع تعداد ۴۵۵ هزار و  ۵۳۳ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۴۹ هزار میلیارد ریال به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد ۱۸۶ هزار و ۸۱۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۶ هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال و تعداد ۲۶۸ هزار و ۷۱۵ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۴۲ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 تسهیلات قرض الحسنه و جعاله بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن، راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و …. در کنار مشتریان خود باشد.

لازم به ذکر است؛ بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی و… به مشتریان گرامی خود است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.