×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | رندر موبایل جدید آنر منتشر شد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از گیزموچاینا، برند آنر (Honor) که زیر مجموعه هواوی است، تصمیم دارد موبایل های Honor Play۴ ۵G و Honor Play ۴ Pro ۵G را در ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) رونمایی کند. درهمین راستا تصاویری از Honor Play۴ Pro منتشر شده است.   

کارشناسان معتقدند مشخصات دستگاهی با کد TNNH-AN۰۰ ۵G که قبلا در  وب سایت TENAA رصد شده، به یکی از  موبایل های Honor Play ۴ تعلق داشته باشد.

روز گذشته «وی شیائولانگ رائول» در میکرووبلاگ «ویبو» رندرهایی از موبایل های سری Play ۴ را منتشر کرد. تصاویر منتشر شده از پشت دستگاه با عکس های موبایل TNNH-AN۰۰ ۵G همخوانی دارد. بنابراین به نظر می رسد TNNH-AN۰۰ ۵G در حقیقت Honor Play۴ ۵ G باشد.

تجارت گردان | رندر موبایل جدید آنر منتشر شد

تصاویری که رائول منتشر کرده موبایلی در رنگ های سیاه، آبی و سفید را نشان می دهد. البته او مشخصات دقیق این موبایل را اعلام نکرده است.

نگاهی دقیق تر به دستگاه نشان می دهد در سمت چپ قسمت بالای آن ماژول ۴ تایی دوربین قرار دارد که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. همچنین اسکنر اثر انگشت دستگاه نیز در بخش کناری آن قرار دارد.

موبایل Honor Play۴  ۵G دارای نمایشگر ال سی دی  ۶.۸۱ اینچی با وضوح Full HD است. روی نمایشگر نیز یک بریدگی دیده می شود که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در آن قرار گرفته است.

تجارت گردان | رندر موبایل جدید آنر منتشر شد

هنوز مشخص نیست کدام دستگاه Play ۴ ۵G با پردازشگر ۸ هسته ای عرضه می شود. RAM این دستگاه در نسخه های ۴،۶ و ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. حافظه ذخیره آن نیز در سه نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود.

این موبایل باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع دارد. همچنین سیستم عامل دستگاه نیز اندروید ۱۰ خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.