×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روابط عمومی تامین اجتماعی در پذیرش و همراهی جامعه با برنامه‌های جاری سازمان نقش اساسی دارد

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عادل دهدشتی در مراسم رونمایی از سایت خبری جدید سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: سال ۹۹ برای سازمان تأمین اجتماعی سالی درخشان و پربار بود و بخش عمده برنامه‌ها و اهداف سازمان محقق شده است.

وی ادامه داد: نسخه الکترونیک یکی از نیازهای کشور بود که با اقدام شجاعانه و همت و تلاش سازمان تأمین اجتماعی محقق شد و امروز شاهد استقبال جامعه از این برنامه بسیار مهم سازمان هستیم.

دهدشتی افزود: طرح ۳۰۷۰ که برای توسعه خدمات سازمان تأمین اجتماعی و کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی اجرایی شد نیز از دیگر اقدامات دارای اهمیت بسیار بالا در سازمان محسوب می‌شود که با موفقیت درحال اجرا است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی گفت: همه این برنامه‌ها زمینه ساز ایجاد تغییر در سازمان تأمین اجتماعی است و برای پذیرش و همراهی جامعه با این تغییرات نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی اهمیت برجسته‌ای دارد.

دهدشتی با تأکید بر اینکه ایجاد تغییرات در سازمان حتما باید با اطلاع‌رسانی صحیح همراه باشد، افزود: وظیفه روابط عمومی در این حوزه سنگین است و از تلاشی که همکاران روابط عمومی برای تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌ها متقبل می‌شوند، تشکر می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.