×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، به نقل از تایمز، کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم النصر، پس از انتقال هیجان انگیزش به عربستان، خود را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی کرد. طبق گزارش DBRS Morningstar  ورزشکاران پردرآمد جهان به ترتیب شامل کریستیانو رونالدو (النصر/ فوتبال) : ۱۱۲.۱ میلیون یورو، لیونل مسی (پاری سن ژرمن/ فوتبال) : ۷۰.۶ میلیون یورو، متیو استافورد (لس آنجلس رامز/ NFL): ۶۵.۷ میلیون یورو، جاش آلن (بوفالو/ NFL ): ۵۹.۳ میلیون یورو و آرون راجرز (گرین بی پکرز/ NFL): ۵۳.۷ میلیون یورو می‌شوند.

لغو دیدار تراکتور و استقلال

دیدار تراکتور و استقلال به دلیل شرایط بد جوی و بارش سنگین برف لغو شد. این دیدار در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، ابتدا قرار بود ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شود که یک ساعت به تاخیر افتاد و در نهایت به دلیل تداوم شرایط بد هوا، لغو و به فردا موکول شد.

پردرآمدهای شطرنج جهان در سال ۲۰۲۲

بازیکنان شطرنجی که موفق شدند در سال ۲۰۲۲ بیشترین درآمد را از حضور در مسابقات داشته باشند به ترتیب شامل مگنوس کارلسن با حضور در ۷ رقابت رسمی (۵۵۸,۵۹۶ دلار)، وسلی سو با حضور در ۱۴ رقابت رسمی (۵۴۱,۶۳۲دلار)، هیکارو ناکامورا با حضور در ۱۰ رقابت رسمی (۵۱۵,۷۹۵ دلار)، یان نپومنیاشی با حضور در ۱۳ رقابت رسمی (۴۲۹,۵۱۲ دلار) و علیرضا فیروزجا با حضور در ۷ رقابت رسمی (۳۵۸,۵۴۲ دلار) شدند.

ادعای روزنامه اماراتی در مورد مجیدی

روزنامه الخلیج امارات روز گذشته در گزارشی مدعی شد که تیم ملی فوتبال ایران با فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء رسما وارد مذاکره شده و برای جایگزینی کی‌روش با این مربی جوان تماس گرفته است. این روزنامه در گزارش خود نوشت که مجیدی بیشترین شانس را برای جایگزینی کی‌روش در نیمکت ایران دارد.

دمبله در اوج

دمبله از زمانی که ژاوی هدایت بارسلونا را برعهده گرفته است بهترین عملکرد را داشته است. این مهاجم فرانسوی از زمان حضور ژاوی در نیمکت آبی اناری ها بیشترین سهم را در گل های این تیم داشته است به طوری که توانسته ۸ گل به ثمر برساند و ۲۰ پاس گل هم بدهد که این بهترین عملکرد در بین همه بازیکنان به شمار می‌آید. دمبله در تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت. اصرار ژاوی باعث شد تا در نهایت این بازیکن جنجالی فرانسوی قرارداد خود را دو سال دیگر تمدید کند و در تیم بماند.

اولین نمایش فوق ستاره در عربستان؟

کریستیانو رونالدو بعد از فسخ قرارداد با منچستریونایتد باوجود پیشنهادهایی که از کشورهای مختلف داشت تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود و النصر را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. رونالدو بعد از پشت سرگذاشتن تست پزشکی النصر به هواداران این تیم معرفی شد و کارت بازی این بازیکن پرتغالی صادر شده و او می‌تواند در دیدار امشب تیمش برابر الطائی به میدان برود. پیش از این گمانه زنی‌های درباره محرومیت دو جلسه‌ای کریستیانو رونالدو به خاطر رفتارش در یونایتد به گوش رسید اما طبق اعلام شبکه رسمی بازی های لیگ عربستان رونالدو محروم نیست و در دیدار برابر الطائی می تواند به میدان برود.

در لیگ برتر فوتسال چه می گذرد؟

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران با ۷ بازی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهد شد که مس سونگون صدرنشین فرصت دارد تا اختلاف خود را با سایر رقبای خود افزایش دهد و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران نزدیک شود. در مهم‌ترین دیدار هفته البته، دو تیم فوتسال کراپ الوند و سن‌ایچ ساوه در قزوین به مصاف خواهند رفت. هر دو تیم ۴۰ امتیازی هستند و کراپ به دلیل تفاضل بهتر در رده سوم قرار دارد و سن‌ایچ در رده چهارم است. در مهم‌ترین دیدارهای روز جمعه نیز، دو تیم اول و دوم مس سونگون و گیتی‌پسند برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت. نارنجی‌پوشان مس که با اختلاف ۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال هستند، در مازندران مهمان قند کاترین هستند و گیتی‌پسند رده دومی در قم به مصاف آناصنعت پاسارگاد قم خواهد رفت.

اعلام رنکینگ‌ المپیکی تکواندو در سال ۲۰۲۳

نخستین رنکینگ المپیکی تکواندو در سال ۲۰۲۳ اعلام شد که در میان تکواندوکاران ایران در بخش مردان سجاد مردانی با یک پله نزول و قرار گرفتن در رده پانزدهم وزن ۸۴+ کیلوگرم دارای بهترین جایگاه است و ناهید کیانی نیز در بخش زنان با قرار گرفتن در رده دوازدهم وزن ۵۷- کیلوگرم دارای بهترین رتبه است. جایگاه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی نشان می دهد وضعیت نمایندگان ایران برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ کاری بسیار دشوار و سخت خواهد بود و باید دید فدراسیون تکواندو چه برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های رنکینگ سال ۲۰۲۳ و ارتقای جایگاه نمایندگان ایران دارد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.