×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روایت روز/ از سیلی حاشیه‌ساز تا ال‌کلاسیکوی نو رسیده!

به گزارش ایسنا، دومین روز از رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان به میزبانی مشترک لهستان و سوئد ۷ دیدار برگزار شد. در گروه A این رقابت‌ها تیم ملی ایران مقابل شیلی به میدان رفت که توانست در یک بازی سخت با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به برتری برسد. همچنین تیم ملی اسپانیا نیز با حساب ۳۰ بر ۲۵ مقابل مونته نگرو به برتری رسید. با این حساب، ایران در پایان دیدارهای اول مرحله گروهی بعد از اسپانیا در رده دوم گروه قرار گرفت. این در حالی است که هنوز هر تیم دو بازی دیگر در مرحله گروهی خواهند داشت.

در انتظار ال کلاسیکو

بارسلونا و رئال بتیس بامداد جمعه در چارچوب سوپرکاپ ۴ جانبه اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی بارسلونا به پایان رسید. دو تیم در این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۲، ۲ رسیدند و بازی در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود بارسا تمام شد تا شاهد ال‌کلاسیکو در فینال سوپرکاپ اسپانیا باشیم.

صعود رم به مرحله بعد جام حذفی

در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی ایتالیا دو تیم آاس رم و جنوا به مصاف هم رفتند که در پایان، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود رم به پایان رسید. پائولو دیبالا در دقیقه ۶۴ توسط جیانلوکا مانچینی به گل رسید تا برنده این بازی باشد. آاس رم با این پیروزی موفق شد به مرحله بعدی این مسابقات راه پیدا کند. این تیم به مصاف برنده  ناپولی و کرمونزه خواهد رفت.

ترمز وفایی کشیده شد!

حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران که برای اولین بار در مسابقات مسترز حضور داشت در دور اول این رقابت‌ها به مصاف مارک سلبی مرد شماره ۲ اسنوکر جهان رفت و توانست با عملکرد خیره کننده با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی برسد. با این وجود اما در جریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز، حسین وفایی به مصاف جک لیزووسکی مرد شماره ۱۲ جهان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد. این شکست درحالی برای وفایی به دست آمد که وفایی در رده ۱۹ جهان ایستاده است. با این باخت، ملی پوش ایران از ادامه این مسابقات حذف شد.

عطایی تیتر یک شد

دیدار دو تیم مس رفسنجان و لبنیات هراز آمل در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه بود. در پایان این بازی شاگردان عطایی موفق شدند با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسند. در ست سوم این رقابت و درحالی که هراز با نتیجه ۲ بر صفر جلو بود درگیری بین دو تیم شکل گرفت. در امتیاز ۱۸ بر ۱۴ به سود مس، دو تیم به عملکرد داوری اعتراض داشتند که عطایی در این هنگام سیلی به بازیکن خود می‌زند که با جنجال‌هایی همراه می‌شود. رسانه اروپایی world of volley در خصوص این رفتار عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران نوشت: در دیدار مس رفسنجان و هراز آمل در لیگ مردان ایران، سرمربی این تیم به خود اجازه داد رفتاری کند که برای متخصصی که در چنین سطحی از والیبال کار می‌کند غیرقابل بخشش است. در این مسابقه شاهد حمله فیزیکی دیگری از سوی سرمربی به بازیکن خود بودیم. بدتر از آن، این سرمربی تیم ملی مردان ایران بوده که در مرکز ماجرا قرار داشت.

پرداخت اقساطی به رادو

بعد از فسخ قرارداد رادوشوویچ با پرسپولیس، این دروازه‌بان از پرسپولیس به کمیته وضعیت فیفا شکایت کرد و در نهایت پرسپولیس محکوم به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو به این دروازه‌بان شد. پرسپولیسی‌ها که قصد داشتند پرونده را به دادگاه CAS ببرند در نهایت بعد از مذاکراتی با رادوشوویچ با او به توافق رسیدند که مطالبات او را تا پایان سال ۲۰۲۳، در چهار قسط پرداخت کنند و موعد یکی از اقساط هم ۲۵ دی بود. با وجود این که دو روز تا موعد قسط پرسپولیس باقی مانده بود، این باشگاه امروز ۲۵۰ هزار یورو به رادوشوویچ پرداخت کرد تا به این ترتیب او قسط اول خود را دریافت کرده باشد.

محرمی در بیمارستان

مجتبی محرمی بازیکن سال‌های دور پرسپولیس بر اثر یک حادثه دچار شکستی لگن شد و به همین خاطر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. درحال حاضر پزشکان وضعیت او را مثبت ارزیابی کرده‌اند و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد. مجتبی محرمی درحال حاضر در یکی از بیمارستان‌های کیش بستری است.

عالمیان دور از انتظار

در آخرین روز از مسابقات تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان که به میزبانی دوحه قطر برگزار شد، جایگاه تنها نماینده باقی مانده ایران مشخص شد. نوشاد عالمیان پس از این که نتوانست به سهمیه انفرادی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ دست پیدا کند، برای تعیین جایگاه در این مسابقات به رقابت پرداخت. او روز گذشته یک بازی خود را با پیروزی به پایان رسید و بازی دوم را واگذار کرد از این رو امروز (جمعه) برای کسب مقام بیست و هفتم با نماینده هنگ کنگ به رقابت پرداخت و در پایان پیروز شد در رده بیست و هفتم مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.