×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
روحانی: هیچوقت ملت بزرگ ایران را تهدید نکنید

تجارت گردان | روحانی: هیچوقت ملت بزرگ ایران را تهدید نکنید

روحانی دوشنبه شب در این توئیت افزود: آنهایی که به عدد ۵۲ اشاره می کنند بهتر است به عدد ۲۹۰ هم فکر کنند IR۶۵۵ .هیچوقت ملت بزرگ ایران را تهدید نکنید.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پانزدهم دی امسال و پس از ترور شهید سردار قاسم سلیمانی در حساب کاربری خود در توییتر مدعی شد که اگر ایران هر یک از آمریکایی‌ها یا دارایی‌های آن را مورد هدف قرار دهد، ما هم ۵۲ نقطه در ایران را هدف قرار می‌دهیم.

ترامپ تهدید کرد که اماکنی را هدف قرار خواهد داد که از نظر “فرهنگی” برای ایران اهمیت دارد و این کار را بسرعت و سخت انجام خواهد داد.

در پی توییت رییس جمهوری امریکا مبنی بر حمله به ۵۲ نقطه از جمله مراکز فرهنگی ایران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز در رشته توییتی نوشت: ترامپ که با ترورهای بُزدلانه روز جمعه، مرتکب نقض شدید قوانین بین‌المللی شده است، باردیگر تهدید به ارتکاب نقض جدید «هنجار بنیادین» کرده است.

ظریف تاکید کرد: هدف گرفتن اماکن فرهنگی، یک جنایت جنگی است؛ پایان حضور شرورانه آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

ظریف تصریح کرد: یادآوری برای آنانی که توهم تقلید از جنایات جنگی داعش با هدف قراردادن میراث فرهنگی ما را دارند طی چند هزار سال تاریخ، وحشی‌ها آمده‌اند و شهرهای ما را تخریب کرده‌اند، بناهای مهم را با خاک یکسان کرده‌اند و کتابخانه‌های ما را سوزانده‌اند اما اکنون آنها کجا هستند، ولی ما همچنان با سربلندی این جا هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.