×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روحیه ایثارگری و رشادت جانبازان الگو و الهام‌بخش بانک مسکن در تداوم فعالیتهای جهادی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از  بانک مسکن – هیبنا، دکتر سیدعباس حسینی چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه همزمان با زادروز پرچمدار دشت نینوا قمر بنی هاشم(ع)، در نشستی صمیمی با همکاران جانباز بانک مسکن دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک مسکن با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و روز جانباز، به دلاوری‌های جانبازان کشورمان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحیه ایثارگری، فداکاری و رشادت جانبازان الگو و الهام‌بخش همه ما در تداوم فعالیتهای جهادی است و بسیاری از دستاوردهای ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهدا، ایثارگران، جانبازان و همچنین صبر و شکیبایی خانواده‌های محترم آنهاست.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده هستند و حضور آنها در عرصه های مختلف جامعه بعد از جنگ تحمیلی و در عصر حاضر باعث سربلندی کشور اسلامی ایران شده است، تاکید کرد: تداوم این سربلندی در عرصه سازندگی و رشد اقتصادی نمایان است که آنهم به دلیل حضور جانبازان در این عرصه است.

وی با آرزوی اینکه روش، منش و اهداف مقدس و والای این عزیزان ماندگار شود، گفت: دیدگاه مشترک همه ایثارگران این مرزو بوم، تعصب خالصانه به شیعه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت است و بر ماست که این راه و رسم را سرلوحه تصمیمات و عملکرد خود قرار دهیم.

دکتر حسینی خطاب به کارکنان جانباز بانک مسکن گفت: شما برکت معنوی بانک مسکن محسوب می‌شوید و تلاش‌های شما در تمام این سالها در کنار سایر همکاران باعث اعتلای جایگاه بانک در جامعه و نزد مردم شده است.

مدیرعامل بانک مسکن به روحیه جهادی کارکنان بانک مسکن اشاره کرد و گفت: همکاران توانمند، متخصص و با تجربه ما در بانک مسکن هر یک در جایگاه خود زمینه ساز توسعه بخش مسکن کشور، خانه‌دار شدن هموطنان و تحقق اهداف بانک مسکن در جبهه اقتصادی هستند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد بانک مسکن در بخش نهضت ملی و انعقاد قرارداد ساخت بیش از ۳۲۸ هزار واحد مسکونی گفت: بانک مسکن با تاسی از آیات قران کریم ( آیه ۸۰ سوره نحل ) رسالت دارد با تهیه سرپناه و مسکن برای مردم محل آرامش آنها را فراهم کند چرا که این هداف والا در راستای تحقق عبودیت، بندگی و انتظار برای ظهور امام زمان (عج ) است.

دکتر حسینی در ادامه خطاب به همکاران جانباز گفت: قرآن کریم درباره‌ی مجاهدانی همچون شما عزیزان که در جنگ مجروح شدند می‌فرماید: «الّذین استجابوا للَّه و الرّسول من بعد ما اصابهم القرح»؛ کسانی که به میدان جنگ و جهاد در راه خدا رفتند و مجروح و زخمی شدند، «للّذین احسنوا منهم و اتّقوا اجر عظیم»؛ این اجر و پاداش بزرگ برای آنها می‌ماند؛ در صورتی که تقوا و نیکوکاری را با خودشان همراه داشته باشند. والّا اگر کسی آن مجاهدت کند و آن ارزش معنوی را به دست بیاورد، اما خدای نکرده آن را برای خود حفظ نکند، دچار خسران شده است. آنچه که این ارزش را برای ما حفظ می کند تقواست؛ آنجا که خداوند در قران می‌فرمایند:«ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتّقین».

وی در ادامه این دیدار، پای درد دل همکاران جانباز نشست و با شنیدن پیشنهادات و مشکلات آنها توصیه‌ها و دستورات مقتضی را صادر کرد.

در پایان این مراسم، مدیرعامل بانک مسکن با اهدای لوح تقدیر از همکاران جانباز تجلیل و قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.