×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روزانه ۵۵۰ میلیون مترمکعب گاز در مجتمع پارس جنوبی فرآورش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، هادی هاشم‌زاده فرهنگ در بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران و هیئت همراه از پالایشگاه‌های این مجتمع گفت: اکنون که در اوج سرمای زمستان هستیم، مجتمع گاز پارس جنوبی با همه ظرفیت در حال خدمت و عملیاتی است.

وی با اشاره به سهم نزدیک به ۷۰ درصدی مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین سبد انرژی کشور، بیان کرد: با تکیه بر توان و تخصص نیروهای جوان و کارآمد، از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵۳ هزار میلیون مترمکعب گاز شیرین به خط سراسری ارسال شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: این مجتمع با ماموریت بسیار مهمی که بر دوش دارد، با همه توان و با حمایت دستگاه‌های اجرایی کشور در مسیر شکوفایی، رشد اقتصادی و عزت کشور گام برمی‌دارد زیرا در مسیر خدمت به جامعه باید با شتاب بیشتری گام برداشت و از همه فرصت‌ها بهترین موقعیت را به وجود آورد.

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز با اشاره به پیشرفت و جایگاه ویژه مجتمع گاز پارس جنوبی در توسعه و رشد اقتصادی کشور، گفت: این موفقیت‌ها حاصل کار و تلاش متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی و این مهم از سرمایه‌های ارزشمند کشور است.

فرزین همچنین با اشاره به سابقه‌ بانک ملی و گسترش شعبه‌ها در همه نقاط کشور، افزود: اکنون بانک ملی ایران با آمادگی کامل در مسیر حمایت از صنعت نفت و گاز کشور و با ارائه‌ تسهیلات به کارکنان این صنعت، گام‌های مهمی برداشته و بسته‌های اعتباری و تسهیلاتی جامعی را برای مشتریان خود تدارک دیده است که به فراخور نیاز می‌تواند در اختیار آنها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: این بانک، کمک به توسعه و پیشرفت در بزرگترین مجتمع گازی کشور را به‌عنوان یکی از اهداف اصلی خود انتخاب کرده و از این رو، تلاش دارد تا حضور بیشتری در منطقه پارس جنوبی داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.