×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روزنامه اماراتی: قایدی دلیل اوج‌گیری کلباء است

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، بدون شک مهدی قایدی بهترین بازیکن و ستاره تیمش در این فصل بوده است. ستاره ایرانی اتحاد کلباء در این فصل توانسته است که ۱۱ گل برای تیمش به ثمر برساند و با ثبت سه پاس گل و گرفتن سه پنالتی، نقش پر رنگی در نتایج مثبتی که این تیم کسب کرده، داشته است.

این تیم در آخرین بازی خود توانست دست به کار بزرگی زده و با غلبه بر العین، این تیم را از دور مسابقات جام حذفی کنار بزند و پای به دیدار نیمه نهایی بگذارد. مسابقه‌ای که با درخشش قایدی همراه شد و او هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

روزنامه الخلیج امارات از درخشش مهدی قایدی به عنوان یکی از دلایل اصلی اوج‌گیری اتحاد کلباء نوشت: قایدی یکی از بهترین بازی‌های فصلش را به نمایش گذاشت. او نشان می‌دهد که با حبیب الفردان به هماهنگی لازم رسیده است و حرکت‌هایش بارها روی دفاع العین فشار آورد.

مهدی قایدی روزهای خوبی را با اتحاد کلباء تجربه می‌کند. او بازیکن الاهلی است و به صورت قرضی برای زردپوشان بازی می‌کند. به نظر می‌رسد این مهاجم ایرانی با پیشنهادهایی از تیم‌های اروپایی مواجه شده و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی با مهدی طارمی در این تیم مطرح است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.