×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
روش‌های دریافت رمز دوم پویا در بانک‌پاسارگاد؛ کد دستوری USSD نیز فعال شد

تجارت گردان | روش‌های دریافت رمز دوم پویا در بانک‌پاسارگاد؛ کد دستوری USSD نیز فعال شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک‌‌پاسارگاد، چنانچه مشتریان هنوز از رمز ایستا برای انجام پرداخت‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند، اکیدا توصیه می‌شود جهت جلوگیری از حمله‌های فیشینگ و سوء‌استفاده از کارت‌های بانکی، در اسرع وقت نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویا اقدام کنند.

بر اساس این خبر، مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند، از طریق سامانه بانکداری‌مجازی و یا سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک)، رمز پویا را فعال کنند و جهت دریافت رمز دوم پویا از طریق سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک) و یا کد دستوری (USSD) به صورت #۷۲۰* اقدام کنند. به این ترتیب که در سامانه بانکداری‌مجازی از طریق گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» در بخش «کارت‌های من» امکان فعال‌سازی و در سامانه همراه‌بانک از منوی کارت و انتخاب عملیات «رمز پویا» در گزینه‌های هر کارت، امکان فعال‌سازی و دریافت این نوع رمز وجود دارد.

پس از فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف، مشتری می‌تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه‌های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک (همراه بانک)، منوی «کارت» و انتخاب گزینه «رمز پویا» رمز یکبار مصرف را دریافت کند. امکان دریافت رمز پویا در سامانه اینترنت بانک، جهت انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت نیز فراهم است.

همچنین بانک‌پاسارگاد در اقدامی جهت رفاه حال مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات کارت آنها، امکان دریافت رمز از طریق شماره‌گیری کدUSSD را نیز فراهم کرده‌است. به این ترتیب که پس از فعال‌سازی دریافت این خدمت از طریق سامانه‌های ذکر شده، با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲۰* ، انتخاب گزینه ۶ (رمز پویای کارت) و تعیین شماره کارت از لیست نمایش داده شده، رمز دوم پویا به شماره تلفن‌همراه مشتری پیامک خواهد شد. از این‌رو بهتر است مشتریانی که به هر دلیلی پیامک‌‌‌های بانک را دریافت نمی‌کنند و یا اقدام به تعویض سیم کارت خود کرده اند، نسبت به مراجعه به شعبه‌های بانک بانک، از ثبت صحیح شماره تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است طبق اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا.، از ابتدای دی ماه سال جاری، استفاده از رمز دوم پویا برای کلیه مشتریان نظام بانکی، الزامی خواهد شد و رمز دوم پویا برای کلیه کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد به صورت اتوماتیک فعال شده و رمز ایستا به صورت کلی غیر قابل استفاده خواهدشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.