×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رولت روسی بازی نکنید!

تجارت گردان | رولت روسی بازی نکنید!

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی همچنین اظهار کرد سقوط قیمت نفت به پایین ۲۵ دلار، باعث توقف رشد جدید صنعت نفت شیل آمریکا خواهد شد.

اظهارات بیرول پس از سیگنال عربستان سعودی برای افزایش تولید نفت و آغاز جنگ قیمت و متعاقب آن ریزش بیش از یک چهارمی قیمت نفت در روز دوشنبه و ثبت بزرگترین سقوط قیمت نفت در ۲۹ سال گذشته صورت گرفت.

بر اساس گزارش رویترز، فاتح بیرول گفت: آژانس بین المللی انرژی ۳.۵ میلیون بشکه در روز مازاد عرضه در بازار نفت در سه ماهه نخست امسال را به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش بینی می کند.

آژانس بین المللی انرژی در گزارش ماهانه بازار نفت برای مارس اعلام کرد تقاضای جهانی برای نفت امسال برای نخستین بار از زمان بحران مالی ۲۰۰۹ کاهش پیدا خواهد کرد و دورنمای تقاضا برای نفت را به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن روی اقتصادهای متعدد، به میزان ۱.۱ میلیون بشکه در روز کاهش داد و اکنون انتظار دارد تقاضای جهانی در سال ۲۰۲۰ بر مبنای سالانه ۹۰ هزار بشکه در روز کاهش پیدا کند.

مدیر این آژانس دو هفته پیش هشدار داده بود شیوع ویروس کرونا ممکن است بیش از حد انتظار به رشد تقاضای جهانی برای نفت لطمه وارد کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.