×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | روند حرکت بانک اقتصادنوین در سال 98 بسیار امیدوار کننده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری، مدیرعامل این بانک در جلسه شورای مدیران گفت: خوشبختانه با اقدا‌م‌های زیربنایی انجام‌شده در سال گذشته، زمینه برای رشد و تعالی بانک فراهم شده و این روند حرکتی مثبت از نتایج انجام کار استاندارد و باکیفیت است. 
او با اشاره به ارائه محصولات و خدمات نوین در ماه‌های اخیر، گفت: با اقدام‌های انجام‌ شده علی‌رغم کاهش نرخ سود سپرده‌ها و قیمت تمام‌ شده پول، روند رشد منابع بانک در وضعیت مناسبی قرار دارد. اکنون لازم است حوزه‌های اعتبارات، بانکداری شرکتی، سرپرستی‌ها و شعب بانک با رعایت بهداشت اعتباری، نسبت به افزایش متناسب تسهیلات اعطایی و درآمدهای بانک اقدام کنند.
بلگوری کاهش مطالبات معوق بانک را از دیگر توفیقات سال جاری برشمرد و با تقدیر از فعالیت‌های حوزه حقوقی در مورد پرونده‌های بدهکاران بزرگ بانک گفت: تعیین ‌تکلیف مطالبات معوق بانک و وصول آن‌ها، جان تازه‌ای بر پیکره بانک خواهد دمید و امیدواریم تا پایان شش‌ماهه نخست سال ۹۸ خبرهای بسیار خوبی برای همکاران داشته باشیم. 
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به پرونده تعرض به صندوق امانات شعبه شیراز شمالی، اظهار کرد: این پرونده ابعاد و پیچیدگی‌های فراوانی داشت که خوشبختانه با تلاش همکاران حوزه‌های حفاظت و انتظامات، بازرسی و حقوقی، این مسئله به‌خوبی مدیریت شد و با همکاری خوب نهادهای قضایی و انتظامی، بخش عمده‌ای از اموال مشتریان تحویل شد و مابقی نیز در دست تحویل است. او افزود: مستندسازی این تجربه منحصربه‌فرد می‌تواند مورد استفاده و بهره‌برداری نظام بانکی کشور قرار گیرد.
بلگوری حل پرونده شرکت صرافی اقتصادنوین را از دیگر اخبار خوب این روزهای بانک دانست و گفت: خوشبختانه با ارائه دفاعیات و ابطال رای دادگاه، بخش عمده‌ای از مسائل این شرکت حل شده است و پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی به‌زودی شاهد توسعه خدمات قابل ارائه در این شرکت خواهیم بود. 
مدیرعامل بانک اقتصادنوین همچنین در رابطه با برگزاری مجامع عمومی بانک و ارائه گزارش عملکرد به سهامداران، گفت: با تلاش‌های انجام ‌شده در حوزه‌های مالی و مدیریت شرکت‌ها، صورت‌های مالی در موعد مقرر، نهایی و مجامع شرکت‌های گروه نیز به ‌موقع برگزار شد. بر این اساس تلاش کردیم طبق زما‌ن‌بندی مشخص‌ شده، مجمع عمومی بانک را تشکیل دهیم که با انجام اصلاحات نهایی مد نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در روزهای آتی شاهد برگزاری آن خواهیم بود. 
او با اشاره به عملکرد مالی سال گذشته بانک اقتصادنوین گفت: زیان اعلامی سال ۹۷ ناشی از تاکید مدیریت ارشد بانک بر شفافیت کامل صورت‌های مالی بود و تلاش کردیم منافع کوتاه‌مدت را قربانی مصالح بلندمدت نکنیم. ازاین‌رو امروز می‌توانیم ادعا کنیم یکی از شفاف‌ترین صورت‌های مالی را در نظام بانکی کشور ارائه کرده‌ایم. 
بلگوری در ادامه ضمن اشاره به برگزاری مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده و انتخاب اعضای هیات ‌مدیره بانک، تاکید کرد: فارغ از این‌که چه اتفاقاتی در موضوعات مرتبط با سهامداری بانک رخ می‌دهد، باید تمام تمرکز و تلاش بدنه اجرایی بانک اقتصادنوین معطوف به عملکرد باشد و همه همکاران در هر رده و جایگاهی با رفتار حرفه‌ای برای انجام کار باکیفیت و استاندارد تلاش کنند. 
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در پایان توجه به سرمایه انسانی را از رویکردهای استراتژیک بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد با بهبود شاخص‌های عملکردی و با مساعدت هیات ‌مدیره، شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.