×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو شتاب می گیرد

فریدون فدایی دولت در نشست با مدیران و کارشناسان این معاونت با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید منطقه آزاد ماکو فعال تر می شود اضافه کرد: کارمندان ومدیران حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان در راستای تسهیل فرایند سرمایه گذاری و تکریم ارباب رجوع تلاش مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه شتابدهی توسعه سرمایه گذاری منطقه در دستور کار است اضافه کرد:تمامی ارکان سازمان بویژه معاونت اقتصادی و همکاران حوزه گمرکی به لحاظ تسهیل امور مربوط به فعالیت های تولیدی اعم از تسریع در ارسال مواد اولیه وارداتی و امور مربوط به تسویه گمرکی بیش از پیش تلاش نمایند.

وی با اشاره به فعال سازی کارگروه رفع موانع تولید در این سازمان افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو در تمامی مراحل فرآیند سرمایه گذاری از ابتدا تا زمان بهره برداری و به ثمر رساندن طرح های سرمایه گذاری در کنار سرمایه گذاران است و مشکلی در مسیر سرمایه گذاری داخلی خارجی در این منطقه پیش نخواهد آمد.

فدایی دولت خاطرنشان ساخت: از همه کارشناسان و مدیران مربوطه  نیز درخواست داریم با سرمایه گذاران تعامل و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را رسالت خطیر این معاونت برشمرد و افزود: این مجموعه باید در راستای سیاست‌های مناطق آزاد و اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و از ظرفیت‌های در اختیار خود به درستی استفاده کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.