×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | رونق تولید یک اقدام همه جانبه را می طلبد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ دکتر غلامحسین صباغی در دیدار اظهارداشت: رونق تولید یک اقدام همه جانبه را می طلبد. برای رفع موانع تولیدی در کشور می‌باید تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط، از جمله بانک ها، سهم و نقش سازنده خود را ایفاء کنند و قطعا با حصول این امر، در یک بازه زمانی میان مدت بخش قریب به اتفاق مشکلات حوزه تولیدی کشور حل و فصل خواهد شد.

وی افزود: ارائه خدمات و تسهیلات هدفمند از سوی بانک‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی بسیاری از نارسایی‌های پیش روی کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی را مرتفع و به نحو بسیار شایسته‌ای زمینه تحقق رونق تولید را فراهم می سازد.

مجید هدایت مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی(توان) وزارت دفاع نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه در بحث انرژی و تولید باتری های سرب اسیدی توانسته ایم تمام مراحل را پشت سر گذاشته و مقتدرانه در این عرصه گام های جدی برداریم.

وی اظهارداشت: سازمان توان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت های دانش بنیان بومی در بازار رقابتی جایگاه ویژه ای داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار راهکارهای گسترش همکاری فی مابین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.