×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی آنر از رابط کاربری Magic UI 6.0 – پیشرفت در ارتباط بین کاربر و دستگاه

هنوز زمانی برای به روزرسانی ۵۰ Lite اعلام نشده

در مرحله بعدی، در سه ماهه آوریل تا ژوئن (فروردین الی خرداد) شاهد به روزرسانی Honor 50، ۵۰ Pro، Honor 60 و ۶۰ Pro خواهیم بود. اما برای گوشی ۵۰ SE باید تا سه ماهه سوم همچنان منتظر ماند و تا به الان هنوز هیچ تاریخی برای ۵۰ Lite تعیین نشده است. دو گوشی Honor V40، تبلت آنر V7 و V7 Pro به همراه X30، X30i و X20 نیز قرار است در سه ماهه سوم به روز شوند.

Magic Live و Multi-Window برای بهتر شدن تجربه کاربری

به ادعای آنر، رابط کاربری Magic UI 6.0 توانسته در چند وجه مختلف پیشرفت‌هایی را نسبت به گذشته به دست بیاورد. به طور مثال می‌توان به Magic Live اشاره کرد که یک پلتفرم دستیار دیجیتال است. این دستیار دیجیتال می‌تواند از موقعیت مکانی، نمایه‌ها و هوش مصنوعی برای یادگیری عادات کاربر استفاده کند و به ارائه توصیه‌ها و یادآوری‌های مناسب بپردازد (مانند یادآوری زمان حضور در یک جلسه هفتگی). البته آنار گفته که به حفظ حریم خصوصی در نسخه ۶٫۰ رابط کاربری کاملا اهمیت داده است. یکی دیگر از ویژگی‌های رابط کاربری Magic UI 6.0، امکان Multi-Windows است که به کاربر اجازه می‌دهد که صفحه نمایش خود را بین چند برنامه تقسیم کند. در کنار آن نیز Magic Live به طور خودکار محتوا را شناسایی می کند و توصیه می کند در صورت لزوم Multi-Window را روشن کنید.

امکان پشتیبانی از Your Phone مایروسافت

همچنین Honor Sharing از اشتراک گذاری نمایشگر، صفحه کلید و ماوس پشتیبانی می کند. با استفاده از Honor Connect که سرعت بالا (۱٫۲ گیگابیت بر ثانیه) و با تأخیر کم (۱۰ میلی ثانیه) را ارائه می دهد، می‌توان به راحتی فایل ها را بین تلفن و رایانه شخصی ویندوزی انتقال داد. علاوه بر تمام این‌ها، آنر از برنامه‌ی Your Phone مایکروسافت (حداقل در چین) پشتیبانی می کند. امکان Yoyo نیز وجود دارد که توزیع اعلان‌ها را بین دستگاه‌های مختلف شما – از تلفن، از طریق ساعت هوشمند گرفته تا هدفون، انجام می‌دهد.

افزایش عملکرد گرافیکی در GPU Turbo X

رابط کاربری Magic UI 6.0 در قسمت‌هایی مانند “Turbo” نیز پیشرفت کرده است که باعث می‌شود در دستگاه‌های مجهز به این رابط کاربری بتوان با سرعت بیشتری نسبت به Magic UI 5.0 اتصال سریع‌تری را برقرار کرد. GPU Turbo X عملکرد بازی را اندکی افزایش می دهد – به عنوان مثال. در تست های Honor Magic3 میانگین نرخ فریم از ۵۲.۲ فریم بر ثانیه به ۵۵ فریم در ثانیه افزایش یافت. همچنین سیستم عامل جدید Turbo X نسبت به نسخه ۵٫۰، حدود ۲۰ درصد برنامه های بیشتری را در حافظه رم نگه می دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.