×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رونمایی از طرح‌ها و محصولات جدید بیمه دانا در آینده نزدیک

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش استان خراسان در شهر مقدس مشهد با تبیین نقشه راه و سیاست‌های راهبردی این شرکت در صنعت بیمه، به تشریح مهمترین برنامه‌ها، اقدامات و اجرایی شدن طرح‌ها و محصولات جدید این شرکت در آینده‌ای نزدیک پرداخت.
وی اظهار داشت: بیمه دانا به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح و خوشنام صنعت بیمه، برای ارتقاء جایگاه و تداوم رضایت بیمه‌گذاران خود باید ضمن شفاف‌سازی اطلاعات و حرکت به سمت هوشمند‌سازی فعالیت‌های بیمه‌ای، خسارت مشتریانش را در اسرع وقت پرداخت کند.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به ابلاغ برنامه‌ها و بودجه پیش‌بینی‌شده به شعب کشور افزود: از این پس تمامی شعب کشور باید خسارات پرداختی خود را به‌روز کرده و حق انتقال آن به دوره‌های مالی بعدی را ندارند.
وی بحث حاکمیت شرکتی، توجه به سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه این شرکت عنوان و تأکید کرد: چابک‌سازی سازمانی یکی از مهمترین الزامات مدیریتی است که در این شرکت باید انجام شود، بدین منظور با اصلاح برخی ساختارهای شرکت مانند ادغام مدیریت‌های موازی و باز کردن گره‌های اساسی و جابجایی برخی نیروهای سازمانی، تحرک مجموعه را افزایش دادیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم به مشتریان خود ارائه خدمت کنیم.
دکتر جعفری ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌ها را یادآور شد و با تأکید بر اینکه مرکز فاوای این شرکت باید در صنعت بیمه کشور پیشتاز باشد، از طراحی اپلیکیشن جدید بیمه دانا ویژه شبکه فروش کشور خبر داد و اظهار داشت: پس از اجرایی‌شدن این طرح، تمامی نمایندگان شرکت در سراسر کشور با عضویت در آن، عملیات صدور بیمه‌نامه و خسارت را آنلاین عرضه خواهند کرد.  
همچنین وی توسعه بازار را مورد اشاره قرار داد و افزود: در نظام هوشمندسازی فعالیت‌ها، توسعه بازار از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت دارد برای پاسخ به مطالبات مشتریان از تجارت الکترونیک عقب نمانیم.
مدیرعامل بیمه دانا در همین خصوص یادآور شد: از مجموعه شعب و شبکه فروش انتظار داریم با تلاش مضاعف و جذب پرتفوی‌های کم‌ریسک و اقتصادی نسبت به توسعه بازار اقدام کنند.
وی اصلاح ترکیب پرتفوی را مورد تأکید قرار داد و ضرورت تنوع‌سازی را از عوامل مهم در عرضه سبد محصولات بیمه دانست و افزود: طرح مهر دانا و رفاه دانا طرح‌های عام‌المنفعه‌اند و نباید متوقف شوند، بلکه لازم است با بهینه‌سازی سبد پرتفوی استمرار یابد. لذا در این راستا با اعمال تغییراتی در این طرح، به زودی از خدمات جدید و هفتگانه آن برای ارائه خدمت به مشتریان رونمایی خواهیم کرد.
وی پیش‌بینی تحقق بودجه مورد انتظار ابلاغی ۱۵ هزار میلیارد تومانی شعب و شبکه نمایندگان این شرکت تا پایان سال‌جاری را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد: با اهتمام ویژه و عزم درون‌سازمانی کارکنان بیمه دانا، اقدامات بزرگ و قابل توجهی در این شرکت انجام شود که البته تحقق بخش عمده‌ای از این فعالیت‌ها را از شبکه فروش استان خراسان رضوی انتظار داریم.
 مدیرعامل بیمه دانا، رشد حدود ۱۲۰ درصدی این شرکت در شاخص فروش در سه هفته ابتدایی سال ۱۴۰۱ را مورد اشاره قرار داد و ابراز امیدواری کرد که با همت جمعی تمامی کارکنان ستاد و صف، روند روبه‌رشد شرکت تداوم یافته و نتایج مثبت آن موجب تحولات اساسی در صنعت بیمه کشور شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.