×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | رونمایی سامانه جامع پایش آنلاین وضع نیروگاه‌ها

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  وزارت نیرو، طراحی و پیاده‌سازی سامانه تولید داخل مدیریت بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات واحد‌های نیروگاهی به دست متخصصان جوان ایرانی برای مدیریت واحد‌های ناوگان نیروگاهی کشور انجام گرفته و موثرترین راهکار مدیریت آنلاین وضعیت و عیب‌یابی واحد‌های نیروگاهی است.
از مشخصات این طرح می‌توان به ارائه گزارش‌های برخط از وضعیت ناوگان نیروگاهی کشور، ایجاد شبکه متخصصان، ارائه انواع سرویس‌های مورد نیاز نیروگاه‌ها و نیز کاهش هزینه‌های بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات از طریق پایش مستمر وضعیت واحدها، پیش‌بینی خرابی‌ها و ارائه راهکار جهت حل مشکلات اشاره کرد.
همچنین از دیگر کارکرد‌های این مرکز، پیاده‌سازی مدیریت دانش، ارائه سرویس‌های دانشی به شرکت‌های دانش‌بنیان و خدمات مرتبط با هوش تجاری در حوزه وزارت نیرو است.
خدمات قابل ارائه این مجموعه به ناوگان نیروگاه‌های کشور شامل: ارائه گزارش از وضعیت ناوگان و نیروگاه‌های کشور و گزارش عملکرد واحد‌ها به مدیریت نیروگاه، تیم‌های ستادی و ارائه تحلیل‌های اقتصادی و داشبورد‌های مدیریتی برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و ایجاد شبکه متخصصان و ارائه انواع سرویس‌های مورد نیاز در بهره‌برداری از نیروگاه‌هاست.
همچنین در این سامانه ضمن عیب‌یابی و پایش آنلاین وضعیت نیروگاه، راهکار‌هایی برای رفع عیوب و جلوگیری از خرابی در واحد‌های مدل V۹۴.۲ و مدل جنرال الکتریک F۹ نیز ارائه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.