×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روی دستاوردهای صنعت پتروشیمی مانور داده شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی  پتروشیمی ایلام ، مسئول امور روحانیون در شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی در پتروشیمی ایلام گفت:حذف پیمانکار، بیمه تکمیلی کارگران، تشکیل کارگروه سلامت و کارگروه فرهنگی و حضور اطباء طب سنتی در پتروشیمی و استان ایلام از شاخص‌ترین اقدامات این مجتمع بوده است.
وی ادامه داد :ابتکار حذف پیمانکار توسط پتروشیمی ایلام به عنوان یک طرح و الگوی کار در جهت صرفه‌ اقتصادی و امنیت شغلی کارگران در سطح پتروشیمی‌های کشور مطرح می‌شود.
حجت‌الاسلام درگاهی در ادامه با اشاره به اینکه جامعه تشنه معنویت است افزود: دشمن در تلاش است «خودتحقیری» را در سطح جامعه تزریق نماید که این مسئله با جهاد تبیین و فعالیت‌های فرهنگی ناکام می‌شود.
مشاور معاون وزیر نفت، تولید محصول DMDS CHAVAR65 در‌مجتمع پتروشیمی ایلام با نام شهدای این منطه را یک اقدام بارز فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد:حضور پررنگ در مسابقات قرآنی از دیگر فعالیت‌های این مجتمع صنعتی است و در این راستا نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم وزارت نفت در ایلام برگزار خواهد شد.
سیدغلامحسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این دیدار با بیان اینکه نظام پرداخت امتیازات خارج از قانون کار در مجتمع به زبان کارانه تبدیل شده است گفت:یکپارچه‌سازی پرداخت مزایا در سطح تمام نیروهای مجتمع در حال انجام است.
گرشاسبی ادامه داد: در راستای دستورالعمل‌های هلدینگ خلیج‌فارس و پترول کلیه نیروهای شاغل در پتروشیمی ایلام از بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود:۶ پیمانکار از ۸ پیمانکار پتروشیمی حذف شده‌ که از این محل ۱۱۵ میلیارد تومان صرفه‌جویی شده است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام ادامه داد: استقرار اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در پتروشیمی ایلام، ویزیت ۳۰۰ نفر از شهروندان استان توسط اطباء سنتی، حذف پیمانکار،تدفین شهید گمنام ، نامگذاری محصول استراتژیک DMDS CHAVAR65 ، جشنواره غذای سنتی، برگزاری جشن‌های انقلاب و‌ موضوع درمان کارکنان را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی اجتماعی شرکت بوده است.
وی جایگاه اقتصادی پتروشیمی ایلام در غرب کشور را بویژه در حوزه ارزآوری از مؤلفه‌های مهم توسعه‌یافتگی عنوان کرد و افزود:تولید و صنعت همواره با معضلات و مشکلاتی مواجه است که در‌ پتروشیمی ایلام کاهش یافته اس

تجارت گردان | روی دستاوردهای صنعت پتروشیمی مانور داده شود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.