Categories: بانک و بیمه

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی، ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر به روز شدن دانش ارتباطات در سازمان ها، گفت: روابط عمومی ها می بایست در مسیر همگام شدن با فنآوری های ارتباطی  و بکارگیری آنها در پی  ایجاد ارتباط هدفمند با مخاطبان بالفعل و بالقوه خود  باشند.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تصریح قرار گرفتن روابط عمومی در مراجع تصمیم گیر سازمان ها، اظهار داشت: امروز نقش روابط عمومی ها در فرایند تصمیم گیری های هدفمند به عنوان یکی از شاخص های مدیریتی در بسیاری از سازمان های پیشرو مورد پذیرش قرار گرفته است.

مسعود بادین، با اشاره به ضرورت برنامه ریزی  های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت تحقق اهداف ، بیان داشت: روابط عمومی ها باید با برنامه ریزی سنجیده و دقیق ، فرصت های رسانه ای را در جهت تحقق اهداف سازمانی بکار گیرند.

مدیر عامل بیمه آسیا،  با تاکید بر عملکرد روابط عمومی در حوزه اقتصادی، گفت:  روابط عمومی های شرکت های بیمه می بایست  با استفاده از رصد شاخص های کمی و کیفی  اقتصادی، درجهت گیری ارتباطی سهامداران، نمایندگان، بیمه گذاران و کارکنان نقش آفرینی کنند.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا ، تبیین و تحقق  شعار «بیمه آسیا نماد اعتماد و اطمینان» را نتیجه شفاف سازی و انعکاس واقعیات عملکرد شرکت دانست  که  گام های بسیار خوبی در این خصوص برداشته شده است.

مدیر عامل بیمه آسیا در پایان با آرزوی تداوم موفقیت های بیمه آسیا، اظهار داشت: روز ارتباطات و روابط عمومی را  به تمامی  همکاران پر تلاشم در صنعت بیمه کشور به ویژه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی  که با همدلی،همراهی و همگامی در تحقق  اهداف این صنعت تاثیر گذار  اهتمام می ورزند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای یکایکشان توفیق، سربلندی و موفقیت روزافزون در تمامی مراحل زندگی آرزومندم.

فتحنایی

Recent Posts

مانیزان با ارزشگذاری تمدن به بازار می‌آید

سهام شرکت فرآورده‌های دامی و لبنی بهار دالاهو با برند مانیزان ، با ارزش‌گذاری تامین…

4 ساعت ago

فولاد مبارکه در بومی‌سازی می‌تواند یک نمایشگاه تخصصی فقط در ناحیه نورد سرد داشته باشد

بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در حاشیه ششمین جشنواره و نمایشگاه…

4 ساعت ago

جهش تولید در فولاد خوزستان؛ تولید پاییزی ۳.۶ برابر تابستان!

شرکت فولاد خوزستان به‌عنوان دومین فولادساز بزرگ کشور، در پاییز ۱۴۰۳ به دستاوردی بزرگ دست…

4 ساعت ago

شرکت‌های برتر در حوزه بومی سازی و حمایت از ساخت داخل معرفی شدند

شرکت‌های برتر حوزه فناوری و نوآوری و همچنین بومی سازی و حمایت از ساخت داخل،…

4 ساعت ago

کاهش ۱۲۰ دلاری ارزبری صنعت فولاد به ازای هر تن تولید، ارمغان بومی‌سازی در کشور است

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در حاشیه ششمین نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: شرکت‌های…

4 ساعت ago

فولاد خوزستان پیشگام در پایداری زیست‌محیطی و تولید فولاد سبز

صاحبه یوسفی و علی پارسایی کیا از کارکنان شرکت تافکو از شرکت های تابعه گروه…

4 ساعت ago