×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رکورد تولید سالیانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، دکتر احسان دشتیانه با اعلام این خبر، اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس موفق شد با عبور از میزان تولید سال گذشته خود، برای نخستین بار رکورد تولید سالیانه یک میلیون و ۶۲ هزار و ۸۶۸ تن بریکت گرم آهن اسفنجی را به ثبت برساند.

وی ادامه داد: این میزان از تولید در مدت زمان سال مالی یک دی ۱۴۰۱ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ شرکت صبا فولاد خلیج فارس محقق شد.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس تصریح کرد: همچنین این شرکت برای نخستین بار در تاریخ فعالیت خود توانست رکورد تولید یک میلیون تن را در طول یک سال مالی ثبت و از این رقم عبور کند.

دشتیانه افزود: صبا فولاد خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ که مزین به سال مهار تورم و رشد تولید است، علاوه بر ثبت رکورد تولید سالیانه، توانسته رکوردهای دیگر تولید از جمله سه رکورد تولید ماهیانه را به ثبت برساند.

وی این موفقیت های به دست آمده را حاصل عنایت خداوند متعال و تلاش های شبانه روزی تمامی کارکنان به خصوص در حوزه بهره برداری و تولید کارخانه صبا فولاد خلیج فارس دانست و از کوشش یکایک پرسنل این شرکت در این راستا تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است؛ صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

تجارت گردان | رکورد تولید سالیانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.