×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رییس اداره روابط عمومی بانک رفاه/ استقبال گسترده مردم از مسابقه عکاسی «هم‌نشینی دل‌نشین»

تجارت گردان | رییس اداره روابط عمومی بانک رفاه/ استقبال گسترده مردم از مسابقه عکاسی «هم‌نشینی دل‌نشین»

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران، کورش سعیدی با ارائه توضیحاتی در خصوص مسابقه عکاسی «هم‌نشینی دل‌نشین» که به همت این بانک برگزار می‌شود گفت: بانک رفاه یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های اجتماعی است که در کنار فعالیت‌های اقتصادی فعالیت‌های اجتماعی زیادی را نیز دنبال می‌کند. یکی از این فعالیت‌ها در قالب مسابقه عکاسی به مناسبت شب یلدا تعریف شد تا بتوانیم توجه ویژه‌ای به مساله زنده ‌نگه‌داشتن آداب و رسوم ایرانی اسلامی داشته باشیم.
وی افزود: از جمله محورهای مهمی که در این مسابقه مورد توجه قرار گرفته است، کنار هم قرارگرفتن خانواده‌ها و دلها در راستای تحکیم و انسجام خانواده ایرانی و به ویژه تقویت صله‌رحم است. علاوه بر این، معرفی شب یلدا به عنوان یک فرهنگ ملی در بین تمام قومیت‌های اصیل ایرانی هدف دیگری است که برایمان مهم است. البته هدف اصلی‌، توجه به هم‌نشینی‌های ساده، بی‌آلایش و به دور از تجملات است و تمرکز اصلی کنار هم قرارگرفتن خانواده‌ها، تحکیم و انسجام آنهاست. 
رییس اداره روابط عمومی ضمن اشاره به استقبال گسترده مردم از این مسابقه عکاسی گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰۰۰ فریم عکس به دبیرخانه این مسابقه رسیده است. مطمئنا اگر استقبال از این مسابقه عکاسی زیاد باشد، فرصت ارسال آثار را تمدید خواهیم کرد. بر اساس اعلام قبلی، مهلت ارسال عکس‌ها تا ۱۵ دی‌ماه بوده است اما اگر آثار زیادی به دست‌مان برسد زمان را تمدید می‌کنیم. اخبار بعدی مربوط به این مسابقه از طریق سایت بانک رفاه کارگران، سامانه داخلی و پوشش‌ رسانه‌های خبری اعلام خواهد شد.
سعیدی با اشاره به قوانین شرکت در این مسابقه گفت: روش ارسال آثار از طریق ایمیل بانک رفاه است که نشانی آن در پورتال بانک قابل مشاهده است. همچنین شرایط عکس‌های ارسال شده باید منطبق بر قوانین مسابقه باشد که در پورتال به تفصیل به آن اشاره شده است. شرکت برای تمام علاقه‌مندان در این مسابقه عکاسی آزاد و رایگان است. نفر اول این مسابقه دو میلیون تومان، نفر دوم یک و نیم میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد. همچنین ۵ کارت هدیه پنج میلیون ریالی به قید قرعه به آثار راه‌یافته به بخش داوری در هر دو بخش دوربینی و موبایلی تعلق می‌گیرد و مبلغ یک میلیون ریال نیز به عنوان حق استفاده از عکس به آثار راه‌یافته به بخش نهایی اعطا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.